آرشیو مرداد ماه 1401

مقالات طراحي اپليكيشن

نکات مهم در درآمد برنامه نویسان ایرانی اندروید

۴ بازديد
برای اینکه بررسی درآمد برنامه نویس ها طراحی اپلیکیشن اندروید اهل ایران رایا پارس اندروید صحیح شکل بگیرد نیاز میباشد که یک‌سری از المان ها به صورت ظریف انجام گردد، از جملهً بخش اعظمی از پیشرفت دهندگانی که جدا عمل می نمایند درآمد بهتری نسبت به بسط دهندگان تیمی دارا هستند.
اکثری از نرم افزار های چیره صرفا چند داده ها را گردآوری کرده اند و آن را تبدیل به یک نرم افزار کرده اند.
بارها چشم شد‌ه‌است که یک ایده بی آلایش و خرد توانسته به درآمد میلیونی دست یابد.
بخش اعظمی از نرم افزار های ارزانتر درآمد بیشتری نسبت به نرم افزار های گرانتر دارا هستند. این برنامه ها فروش بیشتری می نمایند.
نکته حائض اهمیت این میباشد که هیچ یک از نرم افزار های اهل ایران هیچ بازاریابی برای فروش ندارند و این مورد قادر است یک کدام از مسایل بسیار اساسی محسوب خواهد شد.
سر ثروتمند شدن راحت میباشد ولی سعی و خستگی ناپذیری شما منجر می‌شود که بتوانید به آحاد آرزوهای خویش دست یابید. پرورش درآمد برنامه نویس ها اهل ایران اندروید را دور از شوخی بگیرید.

محتوای سایت

۲ بازديد
ما دوست داریم هنگامی طراحی اپلیکیشن اندروید گسترش رایا پارس سایتو آغاز می‌کنیم، تا جایی که قابلیت و امکان داره تمامی فردی سازی ها رو جاری ساختن بدیم. ما برای اینکه بتونیم یه تارنما غالب بسازیم بایستی بدونیم دقیقا چه اطلاعاتی قراره روی تارنما اکران داده بشن. هر سبک محتوایی بهتره به یک نحوه ای اکران داده بشه و زمانی ما بدونیم چه محتوایی میخواد روی وبسایت قرار بگیره میتونیم پوسته سایت رو متناسب با اون پیاده سازی کنیم. به عنوان مثال اگه مشتری یه دندونپزشک باشه نیازی نداره روی سایتش یه مثال فعالیت عکس داشته باشه.
اگه هنوز محتوای سایتتونو فراهم نکردید، این داده ها رو مطلقا تنظیم فرمایید و به طراح سایتتون تحویل بدید:
یه توضیح مختصر در ارتباط حداکثر فروش تولیدها یا این که خدماتتون: یه خلاصه 4-5 گزاره ای راجع‌به برنامه کودکان و اینکه این عمل چه منفعت ای برای مخاطبتون داره. صنف کاریتونو توضیح بدید، حیطه مکانی که میتونید به اون نصیب سرویس ها رسانی داشته باشید و نوع خدماتتون.
محتوای شیت: متنی که قراره روی هر ورقه از وب سایت قرار بگیره. بیوگرافی کارگر، توضیح خدماتتون، داده ها برگه "درباره ما"، پرسشهای متداول، هدف ها و ارزشهای کمپانی و هر چیز دیگه ای که فکر می‌کنید برای فروش تولیدات یا این که سرویس ها به مشتریها نیازه.
تصاویری برای آلبوم یا این که بعنوان مثال عمل (در شکل نیاز): عکسها بایستی تا جایی که میشه با کیفیت باشند. عکسها رو بر اساس ذوق وسلیقه خودتون دستکاری نمایید، مگر اینکه بخواهید بخشی از کارتونو اکران بدید.
تصاویری که می‌خواهید در صفحه های آگهی وب سایت قرار بگیرند: چنانچه هم هیچ عکسی ندارید، دست‌کم درباره ی اینکه چه نوع عکسی می‌خواهید به کارگیری بشه تصور کنید. میتونید از سایتهای فروش عکس، عکسهایی متناسب با نوع سرویس ها یا این که محصولاتتون بخرید یا این که عکسهایی از کارمندها، ساختمون کمپانی/دکان/سوله و ... تنظیم نمائید.
تعدادی پست بلاگ فراهم: اگه می خواهید روی اینترنت سایتتون یه وب لاگ هم داشته باشید بایستی چندین تا پست پیش نویس برای طراح سایتتون فراهم فرمایید که پیش از راه‌اندازی وب سایت روی وب سایت بذاره. اینطوری سایتتون با یکم محتوای "کهن" استارت به فعالیت میکنه و خیلی مبتدی و تازه کار به حیث نمیاد. این شغل سبب میشه کاربرها بیشتر بهتون متکی بودن نمایند و می بینند که کمپانی دوران بیشتری فعال بوده.

یادگیری ریاضی برای برنامه نویسی سیستم

۴ بازديد
در کدنویسی سیستم طراحی اپلیکیشن اندروید او‌لین رایا پارس و مهم‌ترین اصل ریاضی قدرتمند و مطلوب میباشد، در لحاظ داشته باشید که شما می بایست در قدم چهارم به صورت ظریف زمان های درس اکانت انتگرال و دیفرانسیل را بگذرانید، اینطور که به حیث میرسد این عصر ها واجد شرایط یادگیری مناسبی می باشند و بایستی به صورت ظریف رعایت شوند.
از طرفی یادگیری جبر گسسته نیز درین مسیر نیاز میباشد براین اساس بایستی در قدم پنجم با منطق و ریاضی ها گسسته نیز آشنا گردید.
در لحاظ داشته باشید که برای قدم ششم باید به سراغ سیستم دلیل های متفاوت بروید، خوب میباشد که نقاط ضعف هر کدام را به صورت ظریف آیتم نظارت قرار دهید. و همچنین معلوم سازید که نقاط قوت هر مورد به چه صورتی میباشد.
در واقع پیش از اینکه وارد کدنویسی سیستم گردید خوب میباشد که با طرز نصب و پیکر بندی هرکدام از سیستم دست اندرکاران آشنا گردید. در واقع توزیع های متعدد سیستم ادله لینوکس میتواند آیتم قابل قبولی برای شما باشد. خوب میباشد قواعد نرم‌افزار نویسی سیستم را به صورت ظریف بیاموزید.

فقط به پول اهمیت ندهید

۳ بازديد
زمانی صرفا به پول دقت میکنید، دیگر به مشتری و یا این طراحی اپلیکیشن در مشهد که رایا پارس پروژه توجهی ندارید. مشتری هم به نوبه خودش تنها به پروژه التفات می دهد. آنها فکر میکنند که میتوانند هر فریلنسری را برای اعمال فعالیت استخدام نمایند. کاری که میخواهید ایفا دهید را آرم دهید. بگذارید آنان بدانند که به چه شکل عملکرد دارید پروژه شان را در مسیر قابل قبولی قرار دهید. مطمئن گردید آنان بدانند که چرا شما شایسته ترین شخص برای جاری ساختن این فعالیت می باشید.
6. از اجرا دادن هر کاری که مشتری می خواهد خودداری کنید
رد کردن یک عمل ممکن میباشد یه خرده غیر طبیعی به حیث رسد اما مشتری ممکن میباشد خصوصیت‌های متعددی برای یک شغل بخواهد، که بخش اعظمی از آن ها به درد نخور می باشند. آنان فرض می‌نمایند که هر کاری بگویند شما جاری ساختن می‌دهید. شما بایستی شعور نمائید که هر خصوصیت چه طور به شغل آن ها درخصوص میباشد. آنان را بدون چاره فرمایید توضیح بدهند. از آنها بپرسید که از کجا می دانند که استفاده کننده این آیتم را می خواهد و در شرایطی‌که آنها نمی‌دانستند، تشویقشان نمائید که از آن صرف حیث نمایند. جاری ساختن این شغل باعث ساخت یک مال بهتر می شود و علامت می دهد که شما به بیزنس آنان اعتنا میکنید.
7. نگذارید مشتری شما‌را به جلسات بی سود دعوت نماید
آن ها از شما می خواهند در جلساتی که هیچ طراحی برنامه ندارند و برای یک ساعت جهت آپ تو دیت رسانی هفتگی هستند، کمپانی نمائید. آنها وقت شمارا هدر میدهند. حضور در جلسات نشانه دهنده‌ی عشق و علاقه‌ی شما به کمپانی آنان و تمدن کاریشان میباشد. جلسات را بر طبق لحاظ خویش طراحی فرمائید و بگذارید آنان بدانند که چه فیض‌ای از جلسات میخواهید. یا این که آغاز به اخذ دستمزد برای کمپانی در جلسات بکنید. آن ها به وقت شما بیشتر مداقه میدهند.

چند کتابخانه جالب JavaScript و CSS در اکتبر 2018

۵ بازديد
در‌این نوشته‌ی علمی همان طراحی اپلیکیشن اندروید گونه رایا پارس که می دانید JavaScript دارنده کتابخانه های بخش اعظمی میباشد. به همین ادله میباشد که هر ماه یک گروه دستاورد از شایسته ترین ها را که بر آن احاطه داریم و گزینه دقت شما قرار گرفته میباشد، منتشر می‌کنیم.
درین نوشته‌ی علمی قصد داریم که شمارا با واپسین و شایسته ترین رغبت‌ها در بسط اینترنت بروز نگه داریم. به همین عامل میباشد که هر ماه تیم‌ای از شایسته ترین منابع را منتشر میکنیم که به آن واکنش کرده ایم و بها اعتنا شما‌را دارا هستند.
WatermelonDB
این یک مقر داده next-gen برای ایجاد کرد نرم افزار های React و React Native میباشد. خیلی سریع میباشد، بسیار مقیاس پذیر میباشد - از صدها تا ده‌ها هزار رکورد. در Watermelon کلیه چیز به طور Lazy بارگذاری میگردد، فقط اطلاعاتی که نیاز دارید را بارگذاری می کنید. بر محور SQLite rock-solid تشکیل شده‌میباشد و از iOS و Android هم مدد می‌نماید.

معرفی SASS به عنوان اولین و برترین پیش پردازنده های CSS

۴ بازديد
پیش پردازنده SASS مطابق Ruby طراحی اپلیکیشن اندروید تاسیس شده رایا پارس است و با اعتنا به اینکه مخاطب کدام یک را ترجیح می‌دهد دو نوع سنتکس متعدد را تولید می نماید. در شرایط اولیه برای سلکتورها یا این که سمی کلون ها پرانتز مایحتاج وجود ندارد ولی در موقعیت دوم می اقتدار هم پرانتز به کار گرفت و هم به کارگیری نکرد. در واقع به کاربردن SCSS یا این که(SASSY CSS) در موقعیت دوم تمایزی تولید نمی نماید.
SCSS یکی مرسوم ترین گویش هاست که به وسیله بخش اعظمی از یوزرها گزینش می‌گردد. از آنجایی که‌این لهجه سازش سنتکسی بسیار بالایی با پیش پردازنده های CSS دارااست، باعث گردیده تا درک آن به سادگی ممکن گردیده و در سود استعمال از آن بوسیله یوزرها بسیار معمولی و کاربردی باشد. به همین استدلال اشخاص بخش اعظمی از پیش پردازنده SASS تحت عنوان معمولی ترین و ریلکس ترین لهجه نرم افزار نویسی به کار گیری نمایند. C یا این که C++ ، پورت پیش کامپایلر SASS به حساب آورده می شود و آن را با نامLibSass می‌شناسند. این LibSass موجب می‌گردد تا SASS از خط مش Ruby مستقل خواهد شد و همین دستور باعث می‌شود تا با سرعت بیشتر و امکان انتقال عالی بتواند با سازش بالاتری با اشکال سیستم دست اندرکاران و گویش ها ترکیب گردد.

گراف دانش (The Knowledge Graph) چه‌ طور به الگوریتم مرغ‌مگس‌خوار گوگل کمک می‌کند؟!

۳ بازديد
گراف علم به عبارتی‌طور که از اسمش طراحی اپلیکیشن اندروید مشخص رایا پارس و معلوم میباشد با کمان‌های ارتباطی راز و عمل داراست و به نوعی به گوگل امداد می‌نماید تا جست و جوهای مرتبط ایفا دهد. بگذارید برایتان یک نمونه بزنم! فرض فرمایید شما عبارتی مثل "خرید شیرینی" را سرچ میکنید و خلال دیدن صفحه ها منحصربه‌فرد به فروش شیرینی، صفحاتی راجع به توصیه گونه های کیک، دستورپخت شیرینی‌ها و کیک‌های خانگی و یا این که بها غذایی شیرینی‌های متفاوت و ... هم به شما نماد داده میگردد. این موضوعات در واقع سرچ شما‌را کامل شدن می‌نماید.
تشخیص گوگل این میباشد که اینگونه تیتر‌هایی هم می تواند برای شما جذاب و موثر باشد. اکنون در‌صورتی‌که شما روی لینک و پیوند این تارنما‌ها کلیک فرمایید، به تکمیل گراف علم گوگل یاری میکنید. در واقع خلق و خوی شما سبب ساز ارتقا علم گوگل میگردد.

چه چیزی Angular را به یکی از ترندهای جاوا اسکریپت تبدیل کرد

۳ بازديد
تعدادی سال پیش گوگل، طراحی اپلیکیشن اندروید Angular را رایا پارس که قاب ورکی همیشه در حالا تغییر‌و تحول و آپ تو دیت میباشد به دنیای اینترنت معرفی کرد. این قاب ورک که یکی‌از ترندهای جاوا اسکریپت میباشد منظره IPS های اینترنت را به صورت کلی تغییر تحول داده میباشد. گوگل بعد از آزمایش او‌لین Angular,
Angular یک تا هفت را نیز ایجاد کرد که بسط و دستاوردی بهتر به حساب آورده می شود. گوگل هر ۵ ماه، یک ورژن اساسی از آن را منتشر می نماید. این کادر ورک برای گردآوری دیتاها با استعمال از پوسته HTML موءثر میباشد. به همین برهان هم یکی‌از مهم ترین ترندهای جاوا اسکریپت در سال ۲۰۱۹ به حساب آورده می شود.
انگیزه برتری Angular 7 از نسخه های گذشته
اجزای موادسازنده Angular از روش اسلات ها از اکران محتوا دفاع می نمایند.
بهبود بخشیدن به کارایی کلی نرم افزار ها با حذف و اضافه خود کار فرا اطلاعات (متا دیتا)
از امکان های CLI این میباشد که به یوزرها در تصمیم گیری برای Promt CLI یاری می نماید.
اتصال ورقه ها CLI به مستندات مهم Angular.io
انتخاب دارایی پیش فرض برای قابل انعطاف افزارها - به نحوی که در شرایطی‌که مصرف اپلیکیشن بیشتراز ۲ مگابایت باشد به یوزرها هشدار داده میشود. و در حالتی که برنامه اول بیش تر از ۵ مگابایت باشد ارور خواهد داراست.
این قضیه که گوگل از Angular امان می نماید و همیشه در اکنون پیشرفت و آپ تو دیت آن میباشد علامت دهنده مداقه و منزلت اصلی آن میباشد. Angular همانند بقیه قابل انعطاف افزارهای این شرکت رقیبی ندارد. Angular به جهت بسط سریع، ترکیب سهل و آسان کدها و دسترسی به ورژن های قبل و داشتن آزمایش حتما یکی‌از جالب ترین ترندهای جاوا اسکریپت میباشد.

اهمیت سرعت اینترنت در نمودار ux

۷ بازديد
همان طور که مشاهده می کنید در طراحی اپلیکیشن اندروید نمودار ذیل بیشتر از ۷۵ درصد از یوزرها از حیث سرعت وب در ناحیه بحرانی قرار دارا‌هستند. با داشتن سرعت وب بالا میتوانید بخش اعظمی از وبسایت ها را در بازه مجال کوتاهی بارگذاری فرمایید، در نمودار مشاهده میکنید که هفت وبسایت از ۱۰ وب سایت در کمتر از ۴ ثانیه لود گردیده اند و حدود ۳۳ درصد از این تارنما ها نیز در بازه زمانی وقتی کمتر از یک ثانیه بارگذاری گردیده اند. روی هم رفته سرعت دانلود یوزرها را می قدرت با ابزارهای بسیار ظریف اندازه گیری کرد و ما خواهیم توانست با مراجعه به نصیب تکنیکی برای این فعالیت را ایفا دهیم. اذن دهید افزایش عملکرد تارنما را به دو نصیب اساسی سمت مخاطب و سمت سرور تقسیم بندی کنیم که هر دو این بخش ها بسیار اصلی و کاربردی میباشند و بایستی اعتنا ویژه ‌ای به آن‌ها کرد.
نکاتی که می بایست پیش از آغاز بدانید
لطفاً فراموش نکنید که وقتی که از هر مرحله و گور می‌کنید مدام رگرسیون تارنما خویش را آیتم پژوهش قرار دهید.
در‌پی درباره افزایش عملکرد وبسایت در سمت سرور حرف خوا هیم کرد.

برخی از ویژگی های کلیدی براکت

۵ بازديد
- یک پیش اکران زنده را به شما ارائه طراحی اپلیکیشن اندروید می‌دهد
- با تولیدات adobe به خیر فعالیت می نماید
- از ابزار از SCSS و LESS جانبداری می نماید
- این ابزار کادر ورک های گویش اپ نویسی جاوا اسکریپت را تامین می نماید
- تایپ کردن کد، بازنویسی کد و کامپایل کردن از خصوصیت های اصلی این ابزار است
شناخت با Visual Studio Code
Visual Studio Code یک ابزار نو برای برنامه نویس ها اینترنت است که برای ایجاد کرد نرم‌افزار های ذیل اینترنت کاربرد بسیار متعددی داراست، این ide یک ابزار متن گشوده میباشد و می قدرت آن را به نوعی جایگزین ویژوال استودیو دانست، بسط دهندگانی که عشق و علاقه مند به استارت سریع هستند می‌توانند از این ابزار غایت به کارگیری را ببرند، ولی اعتنا داشته باشید که با این عمل نمی توانید از گروه کبیر ای از خصوصیت های ارائه گردیده بوسیله ویژوال استودیو به کار گیری نمایید.
Visual Studio Code در واقع همه خصوصیت های مایحتاج برای اپلیکیشن نویسی به گویش جاوا اسکریپت را برای شما مهیا می نماید، رابط کاربری آن دارنده زیبایی ظاهری خاصی است و به طور امروزی پیاده سازی گردیده‌است، شما می‌توانید کدهای این گویش اپلیکیشن نویسی را در Visual Studio Code به راحتی اصلاح و بازنویسی فرمائید، همینطور این ابزار دارنده خصوصیت هایی مانند Peek، Find All References، Rename Symbol و ... میباشد.