آرشیو بهمن ماه 1400

مقالات طراحي اپليكيشن

نه گفتن را به عنوان یک توسعه دهنده بیاموزید

۲۱ بازديد
شما می بایست خیر اعلام کردن را تحت عنوان طراحی اپلیکیشن اندروید یک گسترش دهنده بیاموزید. آری اعلام کردن به برخی از اشخاص در بعضا از مفاد به خصوص هنگامی که فرد متقاضی را از حیث اجتماعی می‌شناسید عمل نادرستی میباشد. در صورتی‌که مراقب این قضیه نباشید این عمل می‌تواند به معیار متعددی روی منفعت وری شما تاثیرگذار باشد. بعضی وقت ها اعمال شغل های کمتر بسیار کارآمدتر از وقتی میباشد که وسعت متعددی از امور را با شتاب اعمال دهید. هنگامی که امور را با شتاب اجرا دهید نسبت به مهلت اتمام پروژه ها عقب میفتید و این مورد میتواند به معیار متعددی سبب ساز خسته شدن شما گردد. براین اساس شما بایستی خاطر بگیرید که چه‌گونه خیر بگویید. این عمل به شما یاری می نماید تا پیشاپیش در رابطه نرم‌افزار ها و حق تقدم های خویش تصمیم گیری فرمایید و به صورت بهتری آن‌ها را سازماندهی نمائید.
خودتان را فراموش نکنید
اشخاص متعددی وجود دارا هستند که از فداکاری برای خانواده یا این که کار خویش نمی ترسند البته این بدان معنا وجود ندارد که شما مسلما می بایست یکی این اشخاص باشید. داشتن رابطه ها عالی با خانواده و دوستان بسیار اصلی میباشد. آنان به شما امداد می نمایند تا بتوانید در دفتر کار تصمیمات بسیار بهتری را بگیرید و حتی می‌توانند از شما در قبال فرسودگی شغلی در مواقع استرس زا نگهداری نمایند، همین طور درباره با پایبند بودن به فعالیت تان، ولی وقتی که حس میکنید به یک مجال برای استراحت نیاز دارید، چه در طی ناهار باشد چه در نقطه پایان روز، تنها 15 دقیقه برای خویش میتواند در دراز برهه زمانی تاثیر فوق العاده ای روی منفعت وری شما داشته باشد و منجر بهبود همت شما گردد.

وارد کردن کلمه بیت کوین در گوگل ترندز

۲۲ بازديد
مشاهده کنید، ما در اپ گوگل ترندز، مبادرت به وارد کردن طراحی اپلیکیشن اندروید کلمه و واژه بیت کوین کردیم. چه تنظیماتی در ابزار گوگل ترندز وارد کردیم؟
نخستین اینکه در نصیب Countries یا این که کشورها، معین کردیم که کلیه کشورها نتیجه ها را نماد دهد.
چرا این مورد را تعیین کردیم، به دلیل آن که ممکن میباشد یک فردی، با او پی ان در سطح وب مبادرت به گردش نماید. به عنوان مثال یک فرد او پی ان ترکیه را بر روی سیستم خویش تهیه می‌نماید. ممکن میباشد هزاران نفر این عمل را جاری ساختن دهند، به این ترتیب در صورتی ما صرفا یک مرز و بوم را معلوم کنیم، این اشخاص به راحتی از دایره ما بیرون خواهند شد و دسترسی به آن اشخاص نخواهیم داشت.
تعیین ایرانیان
در آیتم بعدی، در برنامه googlel trends
معلوم کردیم که در چه زمان، حاصل را به ما نشانه دهد. ما درین بخش، 12 ماه / 1 سال را گزینش کردیم ببینیم که تعیین ایرانیان در این مورد به چه شکل بوده میباشد.
در مورد بعدی، معلوم کردیم که چه موضوعی قصد داریم تا زمینه را جستجو کنیم. همان گونه که پیش خیس بیان شد، شما می توانید با وارد کردن زمینه، مبادرت به اخذ قضیه محتوا فرمایید.

The Standout Developer از دیگر کتاب های توسعه دهندگان که حتما باید آن را مطالعه کنید

۲۱ بازديد
Randal Kanna تالیف کننده این کتاب فوق العاده به خیر طراحی اپلیکیشن در مشهد می‌داند که جستجوی یک کار نو در دنیای تکنولوژی می‌تواند چقدر استرس زا باشد. گفتمان های کدنویسی بسیار مشقت بار، رقابت با ده ها فارغ التحصیل در حرفه علم ها کامپیوتر و همین طور رقابت با کسانی که ده ها سال تجربه دارا‌هستند معمولا قادر است بسیار معضل برانگیز باشد. خوشبختانه Randal Kanna درین کتاب به واحد سنجش متعددی به شما امداد نموده است. وی خیر صرفا درین کتاب به شما می‌آموزد که چه طور یک رزومه ماهر بسازید بلکه به شما علامت میدهد که به چه شکل برنده گردیده است تا شرکت ها FAMANG را وادار به تماس با خویش نماید.
علاوه بر این شما درین کتاب یاد میگیرید به چه شکل برای مذاکره های کدنویسی فراهم گردید و یک وب لاگ کارکشته را برای خویش ساخت‌و‌ساز نمائید.

چند مورد از کتاب های توسعه دهندگان که توسط توسعه دهندگان نوشته شده اند

۲۲ بازديد
شناخت با شایسته ترین کتاب های گسترش دهندگان طراحی اپلیکیشن اندروید که بوسیله گسترش دهندگان مندرج اند میتواند به ترازو متعددی به گسترش دهندگان یاری دهد تا در فن خویش بهبود پیدا کرده و مهارت های بیشتری را به دست بیاورند. این کتب به شما یاری می نمایند تا مهارت های خویش در فضاهای بر طبق کلود را بهبود داده و به صورت بهتری کدهای خویش را بنویسید.
امروزه کتاب های متعددی برای پیشرفت بسط دهندگان وجود داراست که به آن‌ها در یادگیری مهارت های تازه یاری می نماید. مطالعه این کتاب های توسعه و گسترش دهندگان به ویژه برای گسترش دهندگانی که عشق و علاقه مند می باشند تا از سرعت پیشرفت صنعت تکنولوژی جا نمانند بسیار موثر و کاربردی میباشد.
درین نوشته‌ی علمی 10 کتاب فوق العاده که برای گسترش دهندگان مندرج میباشد را به شما معرفی خوا هیم کرد. این کتب، کتاب های ساده نیستند که شما بتوانید آنها‌را در هر لیستی پیدا فرمایید بلکه گنجینه ای برای بسط دهندگان می باشند که بوسیله کارشناسان این حوزه گزینش گردیده اند.
Ten Ways To Make Money As A Develope
اولی آیتم از کتاب های توسعه و گسترش دهندگان به وسیله یک بسط دهنده بسیار پر اسم و رسم به اسم Florin Pop مندرج میباشد. استدلال محبوبیت این گسترش دهنده به خیال و خاطر شبکه یوتیوب وی است که معضل های کم عقل کننده ای را درین شبکه جاری ساختن می نماید. برای مثال این بحران ها می شود به معضل 10 پروژه جاوا اسکریپت در 10 ساعت اشاره نمود. یکی خصوصیت های اصلی این گسترش دهنده این میباشد که می‌داند به چه شکل از مهارت هایی که دارااست برای خریدن پول و درآمدزایی استعمال نماید. وی در کتاب تازه خویش با اسم Ten Ways To Make Money As A Developer، ده روش مخصوص برای درآمدزایی تحت عنوان یک گسترش دهنده را به شما معرفی می نماید. براین اساس در حالتی که شما هم کنجکاو میباشید که خاطر بگیرید چه‌طور از روش بلاگ نویسی، تشکیل داد تولیدات SaaS، فریلنسینگ، مشورت و ... درآمدزایی نمائید به شما سفارش میکنیم به طبع این کتاب را مطالعه فرمایید.

خرید پرینتر سه بعدی دست دوم ؛ انتخاب خوب یا بد؟

۲۰ بازديد
خرید پرینتر سه بعدی استوک ؛ عالی پرینتر سه بعدی FDM یا این که بد؟ این سوالی میباشد که ممکن میباشد برای بخش اعظمی از اشخاص مشتاقه به ورود به دنیای پرینت سه بعدی مطرح خواهد شد.
برای کسانی که می‌خواهند در حوزه پرینت سه بعدی وارد شوند ۲ طریقه و نظریه برای خرید دستگاه پرینتر سه بعدی وجود دارااست.
مجموعه نخستین کسانی هستد که قصد دارا‌هستند یک دستگاه چاپگر سه بعدی جدید خریداری نمایند تا بتوانند از مزایایی همانند گارانتی کالا و تندرست آن فایده مند خواهد شد این مجموعه از اشخاص می بایست برای خرید پرینتر سه بعدی هزینه بیشتری نمایند.
در مقابل اشخاصی می‌باشند که میخواهند با بها کمتری دستگاه پرینتر سه بعدی تنظیم نمایند از طرفی در پی خرید یک پرینتر سه بعدی باکیفیت میباشند.
این اشخاص می بایست خرید پرینتر سه بعدی استوک را در اپلیکیشن خویش قرار دهد در‌این نوشته‌ی علمی قصد داریم راهنمای کاملی برای خرید پرینتر سه بعدی کارکرده ارائه نماییم.
ادامه این نوشته‌ی علمی را با ما یار و همدم باشید تا با مواقعی که بایستی در خرید پرینتر سه بعدی استوک به آن اعتنا نمایید آشنا گردید.

5 راه برای تبدیل شدن به یک طراح UI/UX خودآموخته

۲۲ بازديد
تعیین یک کار امید بخش در حوزه IT می‌تواند بسیار طراحی اپلیکیشن اندورید بحران برانگیز باشد. به حیث می‌رسد این شرایط های شغلی در آینده درآمد بسیار بالایی داشته باشند. یکی‌از شایسته ترین مورد هایی که وجود داراست طراح UI/UX میباشد که امروزه هوا داران متعددی پیدا نموده است و در بخش اعظمی از کسب و شغل های متعدد نیز مایحتاج میباشد. امروزه ارگانهای متفاوت میلیون ها دلار روی یک طراح UI/UX یا این که یک مجموعه از طراحان UI/UX سپرده گذاری می نمایند. وبسایت UXDesignInstitute.com دیده اندازی را در رابطه شرایط های شغلی مرتبط با پباده سازی UI/UX ارائه می‌دهد که آرم می‌دهد تقاضا برای این حالت های شغلی 289 درصد در سال های اخیر ارتقاء پیدا نموده است.
خوشبختانه امروزه برای یادگیری مهارت هایی که شما برای تبدیل شدن به یک طراح UI/UX نیاز دارید عمل مشقت پیش رو ندارید و میتوانید به راحتی این شغل را با استعمال از منابع آنلاین بیاموزید. در‌این مقاله قصد داریم 5 منش کلی برای تبدیل شدن به یک طراح UI/UX خویش آموخته را به شما معرفی خوا‌هیم کرد.

بهترین زبان های برنامه نویسی اندروید

۲۱ بازديد
نرم افزار نویسی برای سیستم دلیل اندروید یکی‌از پر استفاده ترین طراحی اپلیکیشن اندروید گونه های اپلیکیشن نویسی میباشد. انگیزه آن نیز استعمال ی زیاد و سعی این سیستم ادله میباشد؛ ولی بایستی بدانید که کدام یک گویش های اپ نویسی مطلوب میباشند. در‌این متن به لهجه اپ نویسی اندروید و شایسته ترین آنان می‌پردازیم و معرفی میکنیم.قابلیت و امکان های هرکدام و خصوصیت های آن‌ها قادر است درین که کدام گویش نرم‌افزار نویسی را برای پباده سازی یک اپلیکیشن برای اندروید در حیث بگیرید و کدام یک جزو شایسته ترین لهجه های نرم افزار نویسی اندروید میباشد،شمارا موعظه می نماید.
گویش اپ نویسی اندروید
جاوا یک لهجه اپ نویسی اندروید به حساب آورده می شود. در واقعیت این لهجه نرم‌افزار نویسی قانونی اندروید بوده و به وسیله گسترش اندروید استودیو پشتیبانی می‌شود. یادگیری این گویش نرم‌افزار نویسی اندروید مقداری مشقت بار خیس از سایر گویش های نرم‌افزار نویسی است. کاتلین نیز از سایر گویش نرم‌افزار نویسی اندروید محسوب می‌شود. این گویش دومی لهجه نرم‌افزار نویسی اندروید محسوب گردیده و عمر جاوا را ندارد و یادگیری آن نیز پاره ای آسوده خیس میباشد.c و c++ نیز جزو لهجه هایی محسوب می گردند که اندروید از آنها پشتیبانی می نماید. برای آن که بتوانید یک بازی برای اندروید و تلفن همراه پباده سازی نمائید این دو گویش بسیار مطلوب میباشند. لهجه اپ نویسی اندروید بیسیک بسیار سابق بوده البته با این وجود همچنان جزو لهجه های اپ نویسی اندروید محسوب می‌شود. کورونا برای ابزار های یک‌سری پلتفرمی مطلوب میباشد و از مزایای به کار گیری از این لهجه اپلیکیشن نویسی اندروید به کارگیری از کتاب منزل ی محلی آن میباشد.

برای تولید محتوا رنامه ریزی کنید

۲۲ بازديد
در تایپ کردن مقاله seo اعتنا طراحی اپلیکشین اندروید فرمایید که برای یک مخاطب تاءمل کردن و برای موتور کاوش، تلاوت محتوایی که به قسمت های متعدد تقسیم گردیده خیلی راحتتر میباشد. اکثر اشخاص تنها می‌خواهند بنویسند البته این طرز نگارش امروزی وجود ندارد؛ خیلی از اشخاص صرفا برای کسب و کارشان و توفیق آن مقاله می نویسند در‌حالتی که که تا کاربرپسند نباشد سود ای ندارد. به عنوان ها (یاور با عبارات کلیدی) اعتنا فرمایید و طوری آنان‌را گزینش نمائید که مخاطب خواسته شما‌را خیلی ریلکس متوجه خواهد شد.
پاراگراف به پاراگراف بنویسید:
تا‌زمانیکه پاراگراف به گزاره نوشته خویش را ادیت نکرده اید جمله خویش را مجموع نکنید. جمله‌ها یک خطی به ذهن اشخاص نویسندگان یاری می نماید تا در طول ادیت کردن، تفکرات و هدف ها خویش را گم نکنند و گرفتار تایپ کردن جمله های زمانبر نشوند. هر گزاره کوتاه و در عین اکنون موءثر و قابل به کار گیری نوشته گردد.
روزمره مقاله بنویسید:
تایپ کردن مقاله seo مستلزم ذهن ایده پرداز و لبریز انرژی میباشد. همان طور که موقع عضله سازی و تمرین کردن بایستی استراحت هم داشته باشید و این منش بایستی پیوسته باشد ذهن هم به همین استراحت و پیوستگی نیاز داراست. روزمره مقاله بنویسید و دربین آن استراحت فرمائید اما هیچوقت دست از تایپ کردن مقاله seo برندارید.

برای افزایش بودجه خزش در هر کجا که ممکن است از (HTML) استفاده کنید

۲۴ بازديد
چنانچه دایره هدف ها خویش از تعامل طراحی اپلیکیشن اندروید با یک موتور کاوش را محصور به گوگل کنیم، می بایست عهده دار شد که در سال‌های اخیر کوشش ربات‌های این موتور کاوش در وارسی و خزش جاوا اسکریپت خوب گردیده‌اند و این در خصوص ایندکس و نمایه‌سازی (Flash) و (XML) نیز درستگو میباشد.
البته در مقابل نباید از این نکته غافل شد که بقیه موتورهای جستجوی اصولاً خیلی در این زمینه بهبودی نداشته و به نقاط مناسبی نرسیده‌اند. به همین خیال شاید مقداری وسواس‌سیرتکامل به حیث رسد ولی سفارش میکنیم جای جای که ممکن بود از (HTML) به کار گیری نمائید.
با این فعالیت، شما هیچ فرصتی برای ارتقاء ترافیک و دستیابی به میزان دارایی خزش را از دست نداده و در کنار گوگل، میتوانید روی دقت و ترافیک جذب‌گردیده از هر موتور جستجوی دیگری اکانت نمائید. اصول بهینه سازی
حکم می‌نماید که از تک تک شانس‌های جانور برای پروموت تارنما به نحو احسن استعمال نمائید.

مزیت طراحی اپلیکیشن موبایل گردشگری

۲۲ بازديد
در یک سری سال قبل که به کار گیری طراحی اپلیکیشن اندروید از نرم افزار های گوشی بسیار فراگیر گردیده است، اکثری از تجارت ها چه فروشگاهی و چه خدماتی به سمت پباده سازی نرم افزار برای ارتقاء رابطه با مشتریان خویش رفته اند. یک کدام از حوزه های خدماتی که جدیدا مدیران آن پذیرفته اند که بایستی تغییراتی مهم در استراتژی های کاری خویش بدهند، هتل ها و مرکزها اقامتی و توریسم می باشند.
عارضه ها پباده سازی نرم افزار تلفن همراه توریسم
در دو سه سال پیشین، شاهد ارتقا تقاضای پباده سازی نرم افزار توریسم بوده ایم.
یک کدام از گرفتاری های مسافران یافت کردن جای های توریسم هر شهر بوده میباشد. یافت کردن خیابان های شهر، عواقب باستانی و نقاط جالب شهر از روی نقشه های توریسم که در قبلی در ورودی شهر ها توسط خیمه های توریسم اعمال می‌شد تعدادی خلل داشت:
اولیه اینکه داده ها توریسم که مسئولان در دست مسافران قرار می‌دهند محصور بود.
یافت کردن یک مسیر دسترسی ریلکس و سریع به نقاط جالب خیلی ریلکس نبود.
در همگی ی جای های جالب، فرد راهنما برای هدایت و توضیح وجود نداشت و شما بایستی به به عبارتی اطلاعاتی را که در ان جای بوسیله تابلو ها یا این که کاتالوگ ها ارائه می‌شد، بسنده می کردید.
به همین عارضه ها بیشتر مسافران در ادامه تورهایی با سرویس ها توریسم می رفتند؛ که‌این مسئله هم مشکلی داشت. یافت کردن مرکزها توریسم که به نقطه متبوع شماتور، در هنگامی که شما مد حیث دارید تور داشته باشند سخت بود و در شکل مهاجرت با تور هم شما هنگامی که هیچ شناختی نداشته باشید برای شما مشقت بار خواهد بود.