مزیت طراحی اپلیکیشن موبایل گردشگری

۲۲ بازديد
در یک سری سال قبل که به کار گیری طراحی اپلیکیشن اندروید از نرم افزار های گوشی بسیار فراگیر گردیده است، اکثری از تجارت ها چه فروشگاهی و چه خدماتی به سمت پباده سازی نرم افزار برای ارتقاء رابطه با مشتریان خویش رفته اند. یک کدام از حوزه های خدماتی که جدیدا مدیران آن پذیرفته اند که بایستی تغییراتی مهم در استراتژی های کاری خویش بدهند، هتل ها و مرکزها اقامتی و توریسم می باشند.
عارضه ها پباده سازی نرم افزار تلفن همراه توریسم
در دو سه سال پیشین، شاهد ارتقا تقاضای پباده سازی نرم افزار توریسم بوده ایم.
یک کدام از گرفتاری های مسافران یافت کردن جای های توریسم هر شهر بوده میباشد. یافت کردن خیابان های شهر، عواقب باستانی و نقاط جالب شهر از روی نقشه های توریسم که در قبلی در ورودی شهر ها توسط خیمه های توریسم اعمال می‌شد تعدادی خلل داشت:
اولیه اینکه داده ها توریسم که مسئولان در دست مسافران قرار می‌دهند محصور بود.
یافت کردن یک مسیر دسترسی ریلکس و سریع به نقاط جالب خیلی ریلکس نبود.
در همگی ی جای های جالب، فرد راهنما برای هدایت و توضیح وجود نداشت و شما بایستی به به عبارتی اطلاعاتی را که در ان جای بوسیله تابلو ها یا این که کاتالوگ ها ارائه می‌شد، بسنده می کردید.
به همین عارضه ها بیشتر مسافران در ادامه تورهایی با سرویس ها توریسم می رفتند؛ که‌این مسئله هم مشکلی داشت. یافت کردن مرکزها توریسم که به نقطه متبوع شماتور، در هنگامی که شما مد حیث دارید تور داشته باشند سخت بود و در شکل مهاجرت با تور هم شما هنگامی که هیچ شناختی نداشته باشید برای شما مشقت بار خواهد بود.

جاذبه های گردشگری ازمیر

۱- ازمیر آگورا (Izmir Agora)

در این منطقه می توانید آثار باقی مانده از بازاری را ببینید که زمانی در مسیر جاده ابریشم قرار داشت. این خرابه ها مربوط به یک بازار تاریخی هستند که قدمت آن به ۲ هزار سال پیش بر می گردد. کانال آبی که در آن زمان در این منطقه جاری بود، همچنان وجود دارد و از وسط این بازار می گذرد.

غذاهای معروف ازمیر

۱- کوفته ترکی( Köfte)

این نوع کوفته در حقیقت گوشت بره یا گاو است که به صورت کوفته قلقلی در‌ آمده است. این نوع کوفته را می‌توان به صورت آب‌پز شده، به صورت ساندویچ، با سالاد یا همراه با ماست سرو کرد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.