معماری چند لایه از چه چیز هایی تشکیل شده است؟

۴ بازديد
پیش از اینکه معماری یک‌سری لایه را استارت طراحی اپلیکیشن اندروید کنیم رایا پارس اذن دهید با بی آلایش ترین موقعیت آن که معماری سه لایه میباشد آغاز کنیم.این شرایط شایسته ترین نقطه ی آغاز میباشد چون همگی ی معماری های چندگانه دربرگیرنده این سه جزء می باشند که درواقع این اجزاپایه ای می‌باشند:
لایه ی Presentation: این لایه او‌لین و بالاترین لایه میباشد که در نرم افزار نمایش داده میشود.این لایه سرویس ها اکران را ارائه میدهد و محتوا را به یوزرها آخری از روش GUI اکران می‌دهد این لایه از روش هرنوع دستگاه کلاینت نظیر کامپیوتر های رومیزی، لپتاپ،گوشی و غیره قابل دسترس میباشد. برای محتوای صفحه های اکران داده گردیده به استفاده کننده صفحه ها اینترنت مربوطه می بایست به وسیله مرورگر اینترنت یا این که کامپوننت های اکران دیگر که روی دستگاه کلاینت به اکران نهاده میشود واکشی گردد. برای اکران محتوا این لایه بایستی با بقیه لایه های پیشین رابطه برقرار نماید.
لایه ی نرم افزار: این لایه لایه ی میانی این معماری میباشد. این لایه ای میباشد که منطق نرم افزار در آن اعمال می گردد. منطق نرم افزار دسته ای از مقررات میباشد که بخش آیین نامه متکی به بخشی از اپ میباشد و برای اجرای نرم افزار نیاز میباشد. اجزای این لایه معمولا روی یک یا این که تعداد بیشتری از نرم افزار سرور ها اعمال میشود.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.