بهبود پیدا کردن شهرت برند

مقالات طراحي اپليكيشن

بهبود پیدا کردن شهرت برند

۳ بازديد
زمانی عده ای مطالب شمارا طراحی اپلیکیشن اندروید میخوانند‌، تصویری از مارک شما در ذهنشان تولید میشود. درصورتی که محتوای اثرگذار یا این که آموزنده‌ای که به دنبالش بودند را در اختیار شما پیدا نمایند سبب میگردد تا مارک شما بیش‌خیس در ذهنشان بماند. ضمن این در صورتیکه مطالبتان را که در وبسایت‌های دیگر منتشر گردیده یا این که در کانال‌های اجتماعی ببینند، شما‌را به‌تیتر یک رهبر فکری دارای اعتبار و با خبر در‌این دستیابی‌وکار خواهند آشنایی.
۷. صرفه‌‌جویی در هزینه‌ها
یکی مهمترین مزایای بازاریابی محتوایی، مقرون‌به‌صرفه بودن آن میباشد. به‌ویژه در شرایط اقتصادی مدرن که در سراسر جهان قاضی میباشد، اعتنا بدین نکته میتواند امداد متعددی به دستیابی‌وکارتان باشد.
اما هیچ شیوه بازاریابی‌ای به طور کاملً بدون‌پول وجود ندارد و بازاریابی محتوایی هم از این حیث فرقی ندارد. البته خطا برداشت نکنید. چون سپرده گذاری اول برای این شغل به‌راحتی قابل اندازه‌گیری میباشد. برای مثالً هزینه‌های فعال‌ساز‌ی تارنما هم در بالا ممکن میباشد زیاد باشند. ولی کاری میباشد که به هرحال بایستی صورت بپذیرد. شاید در اولِ شغل که هنوز از بازاریابی به بهره خاصی نرسیده‌اید سرمایه‌گذاری در آن مشقت بار باشد یا این که هزینه ساخت‌و‌ساز محتوا بالا باشد البته هیچ‌وقت آن را بی‌التفات ندانید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.