آرشیو تیر ماه 1401

مقالات طراحي اپليكيشن

نیاز به ابزار مدیریت وضعیت (state management)

۹ بازديد
در نگاه نخستین، ممکن میباشد به لحاظ رسد که React کل رئیس state را که طراحی اپلیکیشن اندروید همواره به آن نیاز دارید ارائه میدهد. هر کامپوننت قادر است stateای باشد و شما به راحتی میتوانید هر داده‌ای را از روش props ارسال نمایید. اضافه کردن Redux به پروژه خویش سوای تجارب مشکلی با جریان داده React آغاز قادر است مقداری حیران‌کننده باشد. بیایید به نمودار پایین نگاهی بیندازیم:
این مثال‌ای از جریان داده یک‌ طرفه React میباشد. درین نمونه، کامپوننت والد کامپوننت فرزندان را با یک عکس فوری از state آن از روش خصوصیت‌های read-only به اسم " props" ارائه میدهد. " Component A" و " Component B" داده‌های مشابهی را به اشتراک میگذارند، که از " Parent Component" ارسال گردیده‌اند. نمونه آجل نماد میدهد کجا خطاها آغاز می شوند.
این چیزی میباشد که اکثر اوقات در پروژه‌های React حادثه می‌ افتد و حتی لزوما والا وجود ندارد. در حالتی که " Component C" و " Component D" نیاز به داده‌های شبیه داشته باشند، شما بایستی داده‌ها را از مجاورت‌ترین والد مشترک ارسال فرمایید، که " Parent Component" میباشد. داده‌ها از چند سطح از کامپوننت‌های واسط عبور می‌نمایند، که ممکن میباشد حتی نیاز به آن داده‌ها نداشته باشند.

کنفرانس های جاوا در سال 2019 میلادی

۱۰ بازديد
حال که ما درباره این گویش اپلیکیشن نویسی حرف کردیم و خصوصیت‌های طراحی اپلیکیشن اندروید آن را آیتم نظارت قرار دادیم عالی میباشد نگاهی اجمالی به کنفرانس هایی که در سال 2019 درباره گویش اپلیکیشن نویسی جاوا اجرا می شود را نظارت کنیم. کنفرانس ها یک گوشه و کنار بسیار مطلوب برای شنیدن کلام های فوق العاده، حرف کردن و برقراری رابطه با بقیه برنامه نویس ها میباشد. حتی در صورتیکه شما نمی توانید در‌این کنفرانس ها حضور پیدا فرمائید مطمئن باشید که آن‌ها را به اشتراک خواهند سپری شد تا شما نیز بتوانید از آنان استعمال فرمایید.
در این مکان برخی از کنفرانس های مهم لهجه نرم‌افزار نویسی جاوا در سال 2019 را گزینه تحقیق قرار خوا‌هیم اعطا کرد.
معرفی کنفرانس ها
Jax یک کنفرانس ابتکار معماری و قابل انعطاف افزاری گویش اپ نویسی جاوا است. این نمایشگاه و کنفرانس از تاریخ 6 تا 10 ماه می امسال میلادی برگزار گردد. به غیر از گویش اپ نویسی جاوا موضوعاتی مانند agile، Cloud، Kubernetes و ... نیز درین نمایشگاه گزینه مشاجره قرار خواهد گرفت.
JB CNC در شهر بارسلونا اسپانیا اجرا می شود، این کنفرانس سه روزه درباره برگزیدگان برنامه نویس ها جاوا حرف می نماید و تمرکز اساسی آن بر روی موتور گویش اپلیکیشن نویسی جاوا یعنی JVM و فناوری های متن گشوده آن میباشد.
Fokus یک کنفرانس اپلیکیشن نویس پایه میباشد که در شهر استکهلم سوئد اجرا می شود. این کنفرانس سه روزه از تاریخ 4 تا 6 فوریه در‌این شهر اجرا می شود. سخنرانان این کنفرانس دربرگیرنده براون گیتس از اوراکل، معمار گویش اپلیکیشن نویسی جاوا و اکثری از متخصصان دیگر می‌باشند و مسئله این کنفرانس نیز فرانت اند و اینترنت، cloud و ... است.
یک کدام از گران قدر ترین کنفرانس های گویش اپ نویسی جاوا کنفرانس JavaZone است که هر ساله هزاران نفر از آن بازدید می نمایند و سخنرانان آن نیز سال جاری 18 ساله خواهند شد. این کنفرانس سالانه در شهر اسلو نروژ اجرا می شود. سایت سال جاری این کنفرانس اکنون در دسترس وجود ندارد و شما می‌توانید فقط از تارنما سال پیشین آنان دیدن فرمائید.
javaLand یک کنفرانس فوق العاده میباشد که مشتمل بر سخنرانی ها، یادگرفتن ها و کار های اجتماعی میباشد. این کنفرانس در شهر برهل آلمان و در تاریخ 19 تا 21 مارس این سال برگزار شود و کمپانی کنندگان می‌توانند به راحتی در آن کمپانی نمایند.
کلام نهایی
در شرایطی‌که در همین سال در مسئله لهجه نرم افزار نویسی جاوا و یا این که لهجه های نرم افزار نویسی در حدود این لهجه اپ نویسی در هم اکنون عمل میباشید می بایست بدانید که به لحاظ میرسد که در سال های آجل نیز این گویش اپ نویسی جزو شایسته ترین گویش های نرم‌افزار نویسی جهان باشد. با این که‌این تغییراتی که در لهجه نرم‌افزار نویسی جاوا حادثه می افتد ممکن میباشد بر روی کاری که شما در ماه فوریه ایفا می دهید اثر نگذارد، ولی یادگیری این تغییرات قادر است اثر بسیار نیکی بر روی بعدی شما در این باره بگذارد و شما‌را به سمت بسط های بلندمرتبه موعظه نماید.

نیاز تامین محتوا ، دغدغه اصلی امروز همه کسب و کار ها

۸ بازديد
نیاز امان محتوا ، این ایام برای استخراج و امور و تارنما ها تبدیل به طراحی اپلیکیشن اندروید گرفتاری ای هر روزه گردیده‌است. می اقتدار اظهار‌کرد وسیع ترین و حاذق ترین ابزاری که امروزه کسی که می‌تواند برای رقابت از آن به کار گیری نماید محتوا است.
محتوا چیست و چه همت هایی دارااست؟
او‌لین سوالی که باید به آن به صورت روشن جواب بخشید این میباشد که خواسته از محتوا چیست و این محتوای متبوع چه عملکرد برای ما دارااست. اکنون در هر صنعتی که ما عمل داریم و فرقی نمی نماید که در حالا ارائه چه چیزی هستیم ما نیاز داریم برای جذب کاربر محتوای متبوع او‌را ساخت و ساز کنیم و آن را به خویش جذب کنیم. امروزه دیگر فرقی ندارد شما در صنعت بازی سازی برای نوجوان ها قرار دارید و یا این که یک سازنده وسایل صنعتی میباشید ، در هر صنعتی رقابت برای تصاحب کردن سهم بازار بیشتر در جریان میباشد. و هر کاربر در‌پی کالا یا این که محتوایی است که شایسته ترین همت را برای وی داشته باشد ، پس می‌توانیم فیض بگیریم که نیاز حمایت محتوا هر روز بیشتر می گردد.

سوالی مهم درباره جاوا اسکریپت

۸ بازديد
اینجانب یقین دارم جاوا اسکریپت فرصت متعددی برای یادگیری به طور طراحی اپلیکیشن اندروید بدون نقص از شما می‌گیرد البته در شرایطی‌که شما قصد دارید اپلیکیشن های کاربردی را با به کار گیری از این لهجه طراحی نمائید می بایست این فرصت را صرف فرمائید. شما بایستی به خیر و خوبی فهم فرمایید که کد جاوا اسکریپت شما دقیقا به چه شکلی عمل می نماید، مهم‌ترین سوالی که بایستی درباره کدهای خویش بپرسید این میباشد که‌این کد چه‌طور شغل می نماید و چرا؟
اختلال کسانی که قصد یادگیری جاوا اسکریپت را دارا‌هستند
اینجانب یک وب لاگ نویس هستم که جاوا اسکریپت را برای خودم میاموزم، اینجانب مدام با توسعه و گسترش دهندگان عمل می‌کنم که جاوا اسکریپت را ناقص آموخته اند و به همین انگیزه بدون چاره گردیده اند که با آن مخالفت نمایند ولی اینجانب عملکرد میکنم که جاوا اسکریپت را مجدد به آن ها بیاموزم. در واقع همین مسئله منجر می‌گردد تا اینجانب شمارا تشویق کنم که در دانش کده علم آموزی نمایید، با یادگیری جاوا اسکریپت در دانش گاه و گوشه و کنار آکادمیک می‌توانید سوا التحصیل گردید و به طور بدون واسطه وارد صنعت گردید. اینک نسبتاً کلیه اشخاص التفات جاوا اسکریپت را تحت عنوان یک لهجه زیر اینترنت شعور کرده اند. جاوا اسکریپت در حالا تبدیل شدن به مبنا و شالوده پلتفرم های زیر اینترنت میباشد، بدین ترتیب یادگیری آن به طور تقریب برای هر کسی مورد نیاز میباشد.
اینجانب شمارا با این زمینه صرفا می‌گذارم: اینجانب به شدت اعتقادوباور دارم که مهم‌ترین چیزهایی که میتوانید در کالج بیاموزید این میباشد که چه گونه از یادگیری لذت ببرید، ولی شما چیزهای مختلفی را در دانش گاه می‌آموزید البته تا‌زمانیکه حافظه نگیرید از یاد دادن لذت ببرید نمی توانید غالب گردید. صنعت در سال های بعدی تغییر تحول پیدا خواهد کرد و ممکن میباشد دانسته های شما دیگر سود ای نداشته باشد، ولی این لذت بردن از یادگیری میباشد که منجر می‌شود تا در آجل بتوانید هر مبحثی را بیاموزید و مهارت های جدیدی را به مهارت های خویش اضافه فرمایید.

پکیج جدید: pipenv

۷ بازديد
پکیج pipenv به شما امداد می نماید تا بتوانید ایرادات بسیار متعددی را طراحی اپلیکیشن اندروید حل نمایید، به کارگیری از این پکیج به شما این قابلیت و امکان را می‌دهد که به آسانی بتوانید پکیج های گوناگون را بر روی پایتون نصب نمایید، یک کتابخانه برای ساخت و ساز یک فضا مجازی به شما ارائه میدهد، یک کتابخانه برای رئیس این دور و اطراف مجازی به شما ارائه می‌دهد و همه اوامر مربوط به این کتابخانه را نیز به طور بدون نقص در چنگ شما قرار میدهد. این پکیج مشمول جانبداری مدیر پکیج ها و همچنین دور و بر مجازی نیز میباشد. براین اساس شما فقط با یک ابزار می‌توانید به راحتی کار های نصب، حذف و مسیریابی، مستندسازی بخش های گوناگون و همچنین ساخت و رئیس گوشه و کنار های مجازی را ایفا دهید. در حالتی که از پیش از pipenv به کارگیری نمی کردید با نصب آن به طور خود کار یک دور و اطراف مجازی نیز برای شما بوجود میاید.
نکاتی اصلی درباره این پکیج
این پکیج عملیات dependency management را با به کار گیری از تغییرات در requirements.txt و تبدیل آن به یک داکیومنت تازه به اسم Pipfile اعمال می‌دهد. زمانی که شما یک کتابخانه با استعمال از pipenv نصب می‌کنید یک پوشه pipfile به طور اتومات برای پروژه شما به وجود میاید که جزئیات نصب در آن درج شده میباشد که در آن می‌توانید داده ها ورژن را ملاحظه کنید. یکی از دیگر از مزایای به کارگیری از این پکیج فوق العاده این میباشد که شما با استعمال از آن میتوانید dependency management های بغرنج را به راحتی رئیس فرمائید، اپلیکیشن شما ممکن میباشد نیاز داشته باشد که فقط یک ورژن از یک کتابخانه را استعمال نماید و خویش این کتابخانه ممکن میباشد به یک ورژن از یک کتابخانه دیگر نیاز داشته باشد. وقتی که دو کتابخانه متعدد از اپلیکیشن شما به کار گیری می نمایند ممکن میباشد تعلق های متناقضی را برای شما به وجود بیاورند، به کار گیری از این پکیج می‌تواند این ایراد شمارا به راحتی حل نماید، ایجاد Pip file.lock می‌تواند سبب ساز گردد که ورژن های قابل قبولی از تعلق ها را برای شما ساخت‌و‌ساز نماید.

چگونه وارد دنیای GIS شویم؟

۶ بازديد
پیش از پژوهش مدلسازی توسعه یافته، تجزیه و محاسبه طراحی اپلیکیشن اندروید مکانی و مدیر اطلاعات منطقی ترین شغل برای داخل شدن به‌این سیستم به کار گیری از معمولی ترین داده های مکانی است. در شرایطی‌که هر پیش قضیه ای از طراحی سایت مانند جاوا اسکریپت، اچ تی ام ال و CSS دارید شما می‌توانید به راحتی وارد این سیستم گردید. اکثری از عده ای که با گوگل مپ شناخت دارا هستند برای ورود بدین سیستم فورا به سراغ API گوگل مپ می‌روند، ولی گوگل مپ در بعضی از مورد ها مورد قابل قبولی برای ورود بدین سیستم وجود ندارد، در واقعیت آیتم های بسیار متعددی تحت عنوان جایگزین گوگل مپ هستند که متن گشوده می‌باشند و برای نیازهای خاص شما می‌توانند کاربردهای بسیار متعددی داشته باشند و شما می‌توانید با به کار گیری از آن‌ها نرم افزار های کاربردی بسیار متعددی را پیاده سازی فرمائید. در صورتیکه می‌خواهید با این جایگزین های گوگل مپ آشنا گردید ما دراین مکان سه آیتم از مهم‌ترین جایگزین های گوگل مپ را برای شما آورده ایم.
به کار گیری از ابزار Leaflet
این کتابخانه در سال های قبل یکی‌از دوست داستنی ترین مورد ها برای ساخت نقشه های جاوا اسکریپت بوده میباشد، این کتابخانه یک کتابخانه نسبتا خرد میباشد و یک مورد فوق العاده برای ساخت نرم افزار های تلفن همراه و اپلیکیشن های کاربردی و یا این که بقیه قوانینی که در آن ها سایز کتابخانه و سرعت بارگیری آن اصلی میباشد است، در شرایطی که قصد به کارگیری از این کتابخانه را دارید می‌توانید با استعمال از افزونه مرتبط با آن از آن به کار گیری نمایید، ضمن این شما میتوانید با به کار گیری از کتابخانه Leaflet کتابخانه بسیار دوستداشتنی heaftier را نیز به پروژه خویش اضافه نمائید. leaflet همینطور دارنده یک داکیومنتیشن نیز است که سبب می‌شود تا تعیین نیکی برای اشخاص مبتدی و تازه کار باشد. امروزه اشخاص بسیار متعددی در عالم از این کتابخانه به مکان گوگل مپ به کار گیری می نمایند به دلیل آنکه بعضا از خصوصیت های آن نسبت به گوگل مپ خوب میباشد و سبب می‌گردد تا سرعت شما بیشتر گردد. این کتابخانه ذیل جواز BSD است و کد آن نیز در گیت هاب جان دار میباشد که می‌توانید از آن به کارگیری نمایید.

چند مورد از برترین روندهای تکنولوژی‌های نرم‌افزاری توسط گوگل

۶ بازديد
هوش تصنعی (Artificial Intelligence) طراحی اپلیکیشن اندروید
حقیقت افزوده و حقیقت مجازی (Augmented Reality and Virtual Reality)
داده‌های تبارک (Big Data)
بلاک‌چین (Blockchain)
رایانش ابری (Cloud Computing)
رایانش کوانتومی (Quantum Computing)
یادگیری ماشین (Machine Learning)
وب شی ءها ((Internet of Things (IoT)
خودکارسازی مراحل رباتیک ((RPA (Robotic Process Automation)
امنیت سایبری (Cyber Security)
هوش تصنعی و مصنوعی
هوش تصنعی و مصنوعی (AI) شاخه‌ای از علم ها رایانه میباشد. AI بخشی از دانش کامپیوتر میباشد که مرتبط با ساخت ماشین‌های هوشمند میباشد که همچون آدم عمل کرده و برخورد نماد می دهد. AI می تواند وظایفی مانند تشخیص تصاویر، گفتار یا این که الگوها و تصمیم‌گیری، نرم افزار‌ریزی و حل مسأله سریع‌خیس و ظریف‌خیس از بشر را ایفا دهد. امروزه AI بخشی از معاش ما گردیده است. در معاش روزانه، ما در هر کجا و هر چیزی از AI به کار گیری می کنیم مثل هدایت اپلیکیشن‌ها، تلفن همراه‌های هوشمند،‌ دستگاه‌های هوشمند خانگی، اپلیکیشن‌ریزی قطارها، بررسی مخاطرات تجاری، فایده‌وری انرژی و غیره. معدل دستمزد نرم افزار‌نویس AI در میان 100,000 دلار تا 150,000 دلار میباشد.
حقیقت افزوده و حقیقت مجازی
حقیقت مجازی مخاطب را در یک فضا قرار میدهد در حالی که حقیقت افزوده فضا آن را پیشرفت می دهد. حقیقت افزوده با به کارگیری از دوربین بر روی یک موبایل هوشمند، ارکان دیجیتال را به یک اکران زنده اضافه می‌نماید. مثال‌هایی از تجربیات حقیقت افزوده مشمول لنزهای Snapchat و بازی Pokemon Go میباشد. با به کارگیری از دستگاه‌های VR مثل HTC Vive، Oculus Rift یا این که Google Cardboard، یوزرها می توانند باطن دور و بر‌های حقیقی وواقعی و تجسم گردیده نقل و جابجایی نمایند. بازاریابی، تبلیغات، حفظ‌های بهداشتی بعضا از صنایعی میباشند که‌این فناوری‌ها را اتخاذ کرده‌اند. حقیقت مجازی طرق جدیدی را برای بازی و بازاریابی تعاملی گشوده می‌نماید. مبنی بر گفته Monster.com، تقاضا برای عمل با علم VR 37% ارتقاء یافته میباشد.

محبوب‌ترین زبان‌های برنامه‌نویسی Back end

۳ بازديد
دوستداشتنی‌ترین گویش‌های اپ‌نویسی Back end
به صورت معمول HTML و CSS درین مراحل آیتم نظارت طراحی اپلیکیشن اندروید قرار می گیرند. اگرچه اثرگذار می باشند، ولی حقیقتا برای گسترش منطق back-end ضروری نیستند. درین نوشته‌ی علمی ما دوست داستنی‌ترین لهجه‌های نرم افزار‌نویسی back-end را آیتم مشاجره قرار میدهیم.
Java
Python
Node.js
Go
Django
Asp.net
Ruby
SQL
back-end دارنده سه نصیب میباشد: سرور، اپلیکیشن و مقر داده.
برای عالی توضیح دادن اینکه به چه شکل کلیه این مفاد فعالیت می‌نمایند، بیایید از یک نمونه استعمال کنیم: یک مشتری که می خواهد با به کارگیری از اینترنت‌وب سایت کارت پرواز بخرد. همگی چیزهایی که مشتری بر روی ورقه اینترنت می‌بیند front-end میباشد، ولی زمانی این مشتری کل داده ها خویش را معرفی می‌نماید، مانند اسم، نشانی، توضیحات و غیره، سعی اینترنت داده ها را بر روی مقر داده‌ای که از گذشته بر روی اینترنت‌وبسایت ایجاد شده است ذخیره می‌نماید.
نرم‌افزار اینترنت اجزا را در مقر داده ساخت‌و‌ساز، حذف، به روز می‌نماید یا این که تغییر‌و تحول اسم می دهد. برای مثال هنگامی یک مشتری بلیط را خریداری می‌نماید، آیتمی در جدول ساخت و ساز می گردد، البته هنگامی که آنها تجدیدنظر می‌نمایند یا این که مایل به کنسل بلیط میباشند، گزینه در مقر داده تغییر تحول می‌نماید.
در معمولی‌ترین صورت، سرور کامپیوتری میباشد که از روش بدور به نرم افزار دسترسی داشته و آن را انجام می‌نماید تا درخواست‌های مشتریان را اعمال دهد.
به صورت خلاصه، زمانی مشتری می خواهد بلیط بخرد، شغل backend این میباشد که نرم‌افزار اینترنت با سرور رابطه برقرار نماید تا تغییراتی را در مقر داده ذخیره‌گردیده روی سرور ساخت نماید. تکنولوژی‌هایی مثل PHP، Ruby، Python و تکنولوژی‌های دیگر مواقعی می‌باشند که به نرم افزار‌نویسان backend یاری می‌نمایند تا این فعالیت را به صدق و هماهنگ جاری ساختن دهند، و مشتری به سادگی میتواند خودش بلیطش را درخواست دهد.
back end دارنده سه نصیب میباشد: سرور، مقر داده شما، و یک نرم‌افزار back-end، قابل انعطاف‌افزاری که از روش گویش‌های سمت سرور درج شده میباشد. سرور یک کامپیوتر قوی میباشد که اپلیکیشن back-end را اعمال می‌نماید، مقر داده‌ داده‌های وبسایت شمارا می‌سازد، و اپلیکیشن مرتبط در میان این دو میباشد. برای مثال چنانچه کاربری پروفایل خویش را روی وبسایت آپ دیت نماید، اسکریپت‌ها ی سمت سرور اطلاعاتی که استفاده کننده وارد نموده است را می آورد.
Java
جاوا به وسیله بسط‌دهندگان بلندمرتبه گزینش شد‌ه‌است. ولی این به آن معنی وجود ندارد که شایسته ترین گویش میباشد. جاوا پیرامون سبک سازمانی ایجاد شده است. در بالا نهاد‌گذاران آنن نرم‌افزار‌ریزی کردند تا حصول و کاری را برای آن بسازند (مثل .NET). آحاد نرم افزار‌های اندروید مبنی بر جاوا میباشند و 90 درصد کمپانی‌های Fortune 500 از جاوا تحت عنوان لهجه سمت سرور برای توسعه و گسترش backend استعمال می‌نمایند. جاوا با محبوبیتی نزدیک به 6000 کار در سال 2018 نسبت به سال 2017 کاسته شده میباشد البته هنوز هم به نیکی پا برجاست.
Python
بسیار سریع در اکنون توسعه و گسترش و مثال‌سازی میباشد. کدنویسی آن لذت‌نصیب میباشد، مراقبت و ریفکتور آن آسوده میباشد. پایتون یک گویش اپ‌نویسی با هدف ها همگانی میباشد که برای گسترش اینترنت به کار گیری می‌گردد و تحت عنوان یک لهجه حامی برای پیشرفت‌دهندگان اپلیکیشن آیتم به کارگیری قرار می گیرد. این گویش به صورت پهناور در محاسبات علمی، داده‌کاوی و یادگیری ماشین به کارگیری می شود. اکثری از اینترنت‌ها بوسیله قاب‌ورک‌های Python / Ruby / PHP هدایت می شوند. این گویش‌ها بوسیله اشخاص حرفه ای درست شده‌اند.
ضعف: به اندازه جاوا سریع وجود ندارد، البته نصیب محتوای اینترنت، به اندازه کافی سریع میباشد. از آنجایی که اپلیکیشن‌ای با JIT وجود داراست (مثل PyPy)، این ضعف در حالا ضعیف‌خیس شدن میباشد. JIT سبب ساز ارتقا قابل توجهی میگردد.
خواهیم توانست مقایسه جاوا و پایتون را ببینیم:
Node.js
Node.js با Express.js نیز قادر است برای طرح ریزی‌های اینترنت کلاسیک در سمت سرور استعمال شود. با این هم اکنون، در حالی که قابلیت و امکان‌پذیر میباشد،‌ این الگوی درخواست-جواب که در Node.js پیرامون رندر HTML ارائه میگردد، معمول‌ترین آیتم به کارگیری وجود ندارد.
Go
Go نو‌ وارد میباشد. از دید سرعت عالی از جاوا و از دید جذابیت و سود‌وری عالی از Python / Ruby میباشد. دارنده سلسله مراتبی معمولی و توانا می باشد.
ضعف: اگرچه Go پروژه‌ای استوار میباشد، البته ابزارهای متعددی برای آن نیست. ولی انتظار می‌رود که به گذر زمان مجال در این باره توسعه و گسترش نماید.
با این حالا Go فعلا در ساخت و ساز به کار گیری می‌گردد. (Google، Heroku).
Django
این یک قاب‌ورک اپ اینترنت بدون پول و منبع گشوده (open-source) میباشد، که در پایتون درج شده میباشد و الگوی معماری model–view–controller (MVC) را دنبال می‌نماید. این قاب‌ورک به وسیله Django Software Foundation (DSF) مراقبت میگردد. Django یک کادر‌ورک اینترنت پایتون سطح بالا میباشد که گسترش سریع و پیاده سازی پاک و کاربردی را تقویت می‌نماید.
ASP.NET
از مقر داده SQL server مایکروسافت به کارگیری می‌نماید. ASP.NET یک قاب‌ورک اینترنت منبع گشوده برای ایجاد کرد اپلیکیشن‌های اینترنت امروزی و خدمت‌ها با .NET میباشد. ASP.NET اینترنت‌وب سایت‌های بر پایه ی HTML5، CSS و JavaScript را ساخت می‌نماید که بی آلایش و سریع می باشند و می توانند به میلیون‌ها مخاطب نسبت داده شوند. به شما اذن میدهد تا به راحتی از خصوصیت‌های بی نقص لهجه‌های نرم‌افزار‌نویسی مثل C# یا این که VB.NET برای تشکیل داد نرم‌افزار‌های اینترنت به کار گیری نمایید.
Ruby
این یک گویش نرم‌افزار‌نویسی میباشد که برای سرگرمی و سعی تاسیس شده است. سینتکس Ruby به راحتی قابل تلاوت میباشد، حتی برای هر که Ruby را نمی‌شناسد. مجموعاَ این یک نقطه رابطه به لطف Rails بود، که کادر‌ورکی (تشکیل شده با Ruby) برای تشکیل داد اپلیکیشن‌های اینترنت میباشد. این گویش بر روی Rails یکی دوست داستنی‌ترین ابزارهای بهبود اینترنت برای آغاز‌آپ‌ها و حصول و شغل های خرد میباشد.
SQL
SQL یک گویش استاندارد کوئری (پرس وجو) برای ذخیره‌سازی، بازیابی و محافظت داده‌ها در مقر داده میباشد. این یک گویش جهانی کوئری برای مقر داده میباشد. SQL برای رابطه با مقر داده استعمال می شود، که بخشی از هر تلاش اینترنت backend میباشد. اساسی وجود ندارد که چه لهجه یا این که قاب‌ورکی را برای تشکیل داد نرم‌افزار اینترنت خویش تعیین میکنید، شما احتمالا از SQL، یا این که نوعی انتزاع از آن، برای رابطه با مقر داده به کار گیری میکنید. SQL عمل آیتم تقاضا در سطح بالایی میباشد، با بیش تر از 30000 عمل بیشتر از لهجه‌های نرم افزار‌نویسی که در صدر به آنان بیان شد. در‌صورتی‌که صرفا فرصت محدودی برای یادگیری یک تکنولوژی نو دارید، این گزینه را تعیین نمائید.

مطالعات و کسب اطلاعات تحقیقی نویسنده در این زمینه

۶ بازديد
اساسا تالیف کننده غیر از دانسته ها و قضیه های علمی قبل که طراحی اپلیکیشن اندروید راجع به موضوعات محتوا داراست بایستی تلاش نماید تا پژوهش ها مستدل و کاملی را در این باره ایفا دهد. تالیف کننده می بایست با مراجع و منابع محتوا نویسی آشنا باشد و از این نحوه بتواند شگردهای خلاقانه ای را در ساخت‌و‌ساز محتوا به شغل گیرد. مفروضات اندک وقتی که ارتقاء پیدا نکند در جایی به اتمام خواهند رسید. ذهن می بایست همواره با داده ها تازه بازیابی خواهد شد تا بتواند با معیارهای روز مطابقت و همخوانی گردد. محتوا نویسی طرز قابل قبولی برای ورزش و حرکت ذهن میباشد. این نحوه خلال قاعده مندی قادر است در بطن خویش سر و رمزهای نویسندگی را نیز مخفی کرد‌ه باشد. در اصل محتوا نویس های غالب به طوری کار می نمایند که به لحاظ میرسد مطالبی را که می نویسند از هر حیث چکیده کتابهای قطوری میباشد که می توانستند خودشان تالیف کننده آن باشند. در واقع آن‌ها هر مطلبی که می نویسند میتوانند با شگردهای خاصی تا چند هزار واژه توسعه و بسط دهند. بدین ترتیب پژوهش و پژوهش در صیقل دادن ذهن نویسندگان نقش انکار ناپذیری داراست.

اهمیت نظارت بر شبکه‌های اجتماعی

۸ بازديد
در سال‌های اخیر، رسانه‌های اجتماعی تحت عنوان یک ابزار بازاریابی طراحی اپلیکیشن اندروید توانمند ظواهر گردیده‌اند. با تکامل بازاریابی رسانه‌های اجتماعی و پژوهش بر رسانه‌های اجتماعی، علم این حوزه بوسیله متخصصان بازاریابی از روش امتحان و غلط به دست میاید. ما معضل‌هایی را که کمپانی‎‌ها در رسیدگی بر رسانه‌های اجتماعی با آن مواجه می‌باشند، شعور می کنیم. پیمایش در دنیای رئیس رسانه‌های اجتماعی می تواند خسته کننده، دشوار و اکثر زمان ها سرگردان کننده باشد. ولی شما نمی‌توانید این حقیقت را رد نمائید که پژوهش بر رسانه‌های اجتماعی برای رویش بیزنس شما در منظره رقابتی امروز بسیار اساسی میباشد.
تحقیق بر رسانه‌های اجتماعی تنها به حوزه پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی محصور نمی شود، بلکه بالاتر از آن میباشد. در‌صورتی‌که تجارت شما حضور آنلاینی در بازار داشته باشد، مشتریان به احتمال زیاد در تارنما‌ها، پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی، تارنما‌های نظارت، بلاگ‌ها و هر کشور دیگری که گرد هم میایند تا نظرها و ایده‌های خویش را به اشتراک بگذارند، درباره شما سخن خواهند کرد. براین اساس، در صورتی حقیقتاً می خواهید بدانید چه کسی درخصوص شما حرف می‌نماید و آن‌ها چه میگویند، می بایست پژوهش بر رسانه‌های اجتماعی اجرا دهید.
به عبارت بی آلایش، پژوهش بر رسانه‌های اجتماعی فعالیت گوش دادن به آنچه وب در باب بیزنس شما می گوید میباشد. بدین ترتیب می توانید دیدگاه‌های عملی و ارزشمندی به دست آورید. این ممکن میباشد یه خرده طاقت فرسا به حیث رسد، ولی با یاری ابزارهای تخصصی رسیدگی بر رسانه‎های اجتماعی، می‌توانید فرایند گردآوری و جواب به نظرها و بازخوردها را معمولی فرمایید.