سوالی مهم درباره جاوا اسکریپت

مقالات طراحي اپليكيشن

سوالی مهم درباره جاوا اسکریپت

۹ بازديد
اینجانب یقین دارم جاوا اسکریپت فرصت متعددی برای یادگیری به طور طراحی اپلیکیشن اندروید بدون نقص از شما می‌گیرد البته در شرایطی‌که شما قصد دارید اپلیکیشن های کاربردی را با به کار گیری از این لهجه طراحی نمائید می بایست این فرصت را صرف فرمائید. شما بایستی به خیر و خوبی فهم فرمایید که کد جاوا اسکریپت شما دقیقا به چه شکلی عمل می نماید، مهم‌ترین سوالی که بایستی درباره کدهای خویش بپرسید این میباشد که‌این کد چه‌طور شغل می نماید و چرا؟
اختلال کسانی که قصد یادگیری جاوا اسکریپت را دارا‌هستند
اینجانب یک وب لاگ نویس هستم که جاوا اسکریپت را برای خودم میاموزم، اینجانب مدام با توسعه و گسترش دهندگان عمل می‌کنم که جاوا اسکریپت را ناقص آموخته اند و به همین انگیزه بدون چاره گردیده اند که با آن مخالفت نمایند ولی اینجانب عملکرد میکنم که جاوا اسکریپت را مجدد به آن ها بیاموزم. در واقع همین مسئله منجر می‌گردد تا اینجانب شمارا تشویق کنم که در دانش کده علم آموزی نمایید، با یادگیری جاوا اسکریپت در دانش گاه و گوشه و کنار آکادمیک می‌توانید سوا التحصیل گردید و به طور بدون واسطه وارد صنعت گردید. اینک نسبتاً کلیه اشخاص التفات جاوا اسکریپت را تحت عنوان یک لهجه زیر اینترنت شعور کرده اند. جاوا اسکریپت در حالا تبدیل شدن به مبنا و شالوده پلتفرم های زیر اینترنت میباشد، بدین ترتیب یادگیری آن به طور تقریب برای هر کسی مورد نیاز میباشد.
اینجانب شمارا با این زمینه صرفا می‌گذارم: اینجانب به شدت اعتقادوباور دارم که مهم‌ترین چیزهایی که میتوانید در کالج بیاموزید این میباشد که چه گونه از یادگیری لذت ببرید، ولی شما چیزهای مختلفی را در دانش گاه می‌آموزید البته تا‌زمانیکه حافظه نگیرید از یاد دادن لذت ببرید نمی توانید غالب گردید. صنعت در سال های بعدی تغییر تحول پیدا خواهد کرد و ممکن میباشد دانسته های شما دیگر سود ای نداشته باشد، ولی این لذت بردن از یادگیری میباشد که منجر می‌شود تا در آجل بتوانید هر مبحثی را بیاموزید و مهارت های جدیدی را به مهارت های خویش اضافه فرمایید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.