چهارشنبه ۱۵ تیر ۰۱ | ۱۵:۴۵ ۸ بازديد
در سالهای اخیر، رسانههای اجتماعی تحت عنوان یک ابزار بازاریابی طراحی اپلیکیشن اندروید توانمند ظواهر گردیدهاند. با تکامل بازاریابی رسانههای اجتماعی و پژوهش بر رسانههای اجتماعی، علم این حوزه بوسیله متخصصان بازاریابی از روش امتحان و غلط به دست میاید. ما معضلهایی را که کمپانیها در رسیدگی بر رسانههای اجتماعی با آن مواجه میباشند، شعور می کنیم. پیمایش در دنیای رئیس رسانههای اجتماعی می تواند خسته کننده، دشوار و اکثر زمان ها سرگردان کننده باشد. ولی شما نمیتوانید این حقیقت را رد نمائید که پژوهش بر رسانههای اجتماعی برای رویش بیزنس شما در منظره رقابتی امروز بسیار اساسی میباشد.
تحقیق بر رسانههای اجتماعی تنها به حوزه پلتفرمهای رسانههای اجتماعی محصور نمی شود، بلکه بالاتر از آن میباشد. درصورتیکه تجارت شما حضور آنلاینی در بازار داشته باشد، مشتریان به احتمال زیاد در تارنماها، پلتفرمهای رسانههای اجتماعی، تارنماهای نظارت، بلاگها و هر کشور دیگری که گرد هم میایند تا نظرها و ایدههای خویش را به اشتراک بگذارند، درباره شما سخن خواهند کرد. براین اساس، در صورتی حقیقتاً می خواهید بدانید چه کسی درخصوص شما حرف مینماید و آنها چه میگویند، می بایست پژوهش بر رسانههای اجتماعی اجرا دهید.
به عبارت بی آلایش، پژوهش بر رسانههای اجتماعی فعالیت گوش دادن به آنچه وب در باب بیزنس شما می گوید میباشد. بدین ترتیب می توانید دیدگاههای عملی و ارزشمندی به دست آورید. این ممکن میباشد یه خرده طاقت فرسا به حیث رسد، ولی با یاری ابزارهای تخصصی رسیدگی بر رسانههای اجتماعی، میتوانید فرایند گردآوری و جواب به نظرها و بازخوردها را معمولی فرمایید.