نیاز به ابزار مدیریت وضعیت (state management)

۱۰ بازديد
در نگاه نخستین، ممکن میباشد به لحاظ رسد که React کل رئیس state را که طراحی اپلیکیشن اندروید همواره به آن نیاز دارید ارائه میدهد. هر کامپوننت قادر است stateای باشد و شما به راحتی میتوانید هر داده‌ای را از روش props ارسال نمایید. اضافه کردن Redux به پروژه خویش سوای تجارب مشکلی با جریان داده React آغاز قادر است مقداری حیران‌کننده باشد. بیایید به نمودار پایین نگاهی بیندازیم:
این مثال‌ای از جریان داده یک‌ طرفه React میباشد. درین نمونه، کامپوننت والد کامپوننت فرزندان را با یک عکس فوری از state آن از روش خصوصیت‌های read-only به اسم " props" ارائه میدهد. " Component A" و " Component B" داده‌های مشابهی را به اشتراک میگذارند، که از " Parent Component" ارسال گردیده‌اند. نمونه آجل نماد میدهد کجا خطاها آغاز می شوند.
این چیزی میباشد که اکثر اوقات در پروژه‌های React حادثه می‌ افتد و حتی لزوما والا وجود ندارد. در حالتی که " Component C" و " Component D" نیاز به داده‌های شبیه داشته باشند، شما بایستی داده‌ها را از مجاورت‌ترین والد مشترک ارسال فرمایید، که " Parent Component" میباشد. داده‌ها از چند سطح از کامپوننت‌های واسط عبور می‌نمایند، که ممکن میباشد حتی نیاز به آن داده‌ها نداشته باشند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.