کنفرانس های جاوا در سال 2019 میلادی

۱۱ بازديد
حال که ما درباره این گویش اپلیکیشن نویسی حرف کردیم و خصوصیت‌های طراحی اپلیکیشن اندروید آن را آیتم نظارت قرار دادیم عالی میباشد نگاهی اجمالی به کنفرانس هایی که در سال 2019 درباره گویش اپلیکیشن نویسی جاوا اجرا می شود را نظارت کنیم. کنفرانس ها یک گوشه و کنار بسیار مطلوب برای شنیدن کلام های فوق العاده، حرف کردن و برقراری رابطه با بقیه برنامه نویس ها میباشد. حتی در صورتیکه شما نمی توانید در‌این کنفرانس ها حضور پیدا فرمائید مطمئن باشید که آن‌ها را به اشتراک خواهند سپری شد تا شما نیز بتوانید از آنان استعمال فرمایید.
در این مکان برخی از کنفرانس های مهم لهجه نرم‌افزار نویسی جاوا در سال 2019 را گزینه تحقیق قرار خوا‌هیم اعطا کرد.
معرفی کنفرانس ها
Jax یک کنفرانس ابتکار معماری و قابل انعطاف افزاری گویش اپ نویسی جاوا است. این نمایشگاه و کنفرانس از تاریخ 6 تا 10 ماه می امسال میلادی برگزار گردد. به غیر از گویش اپ نویسی جاوا موضوعاتی مانند agile، Cloud، Kubernetes و ... نیز درین نمایشگاه گزینه مشاجره قرار خواهد گرفت.
JB CNC در شهر بارسلونا اسپانیا اجرا می شود، این کنفرانس سه روزه درباره برگزیدگان برنامه نویس ها جاوا حرف می نماید و تمرکز اساسی آن بر روی موتور گویش اپلیکیشن نویسی جاوا یعنی JVM و فناوری های متن گشوده آن میباشد.
Fokus یک کنفرانس اپلیکیشن نویس پایه میباشد که در شهر استکهلم سوئد اجرا می شود. این کنفرانس سه روزه از تاریخ 4 تا 6 فوریه در‌این شهر اجرا می شود. سخنرانان این کنفرانس دربرگیرنده براون گیتس از اوراکل، معمار گویش اپلیکیشن نویسی جاوا و اکثری از متخصصان دیگر می‌باشند و مسئله این کنفرانس نیز فرانت اند و اینترنت، cloud و ... است.
یک کدام از گران قدر ترین کنفرانس های گویش اپ نویسی جاوا کنفرانس JavaZone است که هر ساله هزاران نفر از آن بازدید می نمایند و سخنرانان آن نیز سال جاری 18 ساله خواهند شد. این کنفرانس سالانه در شهر اسلو نروژ اجرا می شود. سایت سال جاری این کنفرانس اکنون در دسترس وجود ندارد و شما می‌توانید فقط از تارنما سال پیشین آنان دیدن فرمائید.
javaLand یک کنفرانس فوق العاده میباشد که مشتمل بر سخنرانی ها، یادگرفتن ها و کار های اجتماعی میباشد. این کنفرانس در شهر برهل آلمان و در تاریخ 19 تا 21 مارس این سال برگزار شود و کمپانی کنندگان می‌توانند به راحتی در آن کمپانی نمایند.
کلام نهایی
در شرایطی‌که در همین سال در مسئله لهجه نرم افزار نویسی جاوا و یا این که لهجه های نرم افزار نویسی در حدود این لهجه اپ نویسی در هم اکنون عمل میباشید می بایست بدانید که به لحاظ میرسد که در سال های آجل نیز این گویش اپ نویسی جزو شایسته ترین گویش های نرم‌افزار نویسی جهان باشد. با این که‌این تغییراتی که در لهجه نرم‌افزار نویسی جاوا حادثه می افتد ممکن میباشد بر روی کاری که شما در ماه فوریه ایفا می دهید اثر نگذارد، ولی یادگیری این تغییرات قادر است اثر بسیار نیکی بر روی بعدی شما در این باره بگذارد و شما‌را به سمت بسط های بلندمرتبه موعظه نماید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.