چند مورد از کتاب های توسعه دهندگان که توسط توسعه دهندگان نوشته شده اند

۲۳ بازديد
شناخت با شایسته ترین کتاب های گسترش دهندگان طراحی اپلیکیشن اندروید که بوسیله گسترش دهندگان مندرج اند میتواند به ترازو متعددی به گسترش دهندگان یاری دهد تا در فن خویش بهبود پیدا کرده و مهارت های بیشتری را به دست بیاورند. این کتب به شما یاری می نمایند تا مهارت های خویش در فضاهای بر طبق کلود را بهبود داده و به صورت بهتری کدهای خویش را بنویسید.
امروزه کتاب های متعددی برای پیشرفت بسط دهندگان وجود داراست که به آن‌ها در یادگیری مهارت های تازه یاری می نماید. مطالعه این کتاب های توسعه و گسترش دهندگان به ویژه برای گسترش دهندگانی که عشق و علاقه مند می باشند تا از سرعت پیشرفت صنعت تکنولوژی جا نمانند بسیار موثر و کاربردی میباشد.
درین نوشته‌ی علمی 10 کتاب فوق العاده که برای گسترش دهندگان مندرج میباشد را به شما معرفی خوا هیم کرد. این کتب، کتاب های ساده نیستند که شما بتوانید آنها‌را در هر لیستی پیدا فرمایید بلکه گنجینه ای برای بسط دهندگان می باشند که بوسیله کارشناسان این حوزه گزینش گردیده اند.
Ten Ways To Make Money As A Develope
اولی آیتم از کتاب های توسعه و گسترش دهندگان به وسیله یک بسط دهنده بسیار پر اسم و رسم به اسم Florin Pop مندرج میباشد. استدلال محبوبیت این گسترش دهنده به خیال و خاطر شبکه یوتیوب وی است که معضل های کم عقل کننده ای را درین شبکه جاری ساختن می نماید. برای مثال این بحران ها می شود به معضل 10 پروژه جاوا اسکریپت در 10 ساعت اشاره نمود. یکی خصوصیت های اصلی این گسترش دهنده این میباشد که می‌داند به چه شکل از مهارت هایی که دارااست برای خریدن پول و درآمدزایی استعمال نماید. وی در کتاب تازه خویش با اسم Ten Ways To Make Money As A Developer، ده روش مخصوص برای درآمدزایی تحت عنوان یک گسترش دهنده را به شما معرفی می نماید. براین اساس در حالتی که شما هم کنجکاو میباشید که خاطر بگیرید چه‌طور از روش بلاگ نویسی، تشکیل داد تولیدات SaaS، فریلنسینگ، مشورت و ... درآمدزایی نمائید به شما سفارش میکنیم به طبع این کتاب را مطالعه فرمایید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.