راحتي در كار هنگام كار با اپليكيشن

۲۴ بازديد

با رويش نرم افزار هاي تلفن طراحي اپليكيشن اندرويد همراه و پباده سازي نرم افزار كتاب اين سختي ها رفع گرديده است. شخص ميتواند به هزاران هزار كتاب دسترسي داشته باشد فارغ از اين كه كناره اي از منزل اشغال گردد.سرانه مطالعه  ايرانيان در روز نسبت به كشورهاي توسعه يافته  ذيل خيس ميباشد. شايد پرورش و پباده سازي نرم افزار هاي گوشي به طور كتاب هاي ديجيتال و صوتي هم بتواند يك تنوع توليد نمايد و هم بتواند اين سرانه را بالا چيره شود.
هزينه زيريكي‌از ديگر از مزيت هايي كه پباده سازي نرم افزار كتاب دارااست، هزينه ذيل و به صرفه بودن آن ميباشد. شايد هزينه بالاي كتب بر روي مطالعه اشخاص تاثيرگذار باشد، پس با  ايجاد كرد و پباده سازي نرم افزار كتاب، بها هاي آن زير خيس ميايد و به صرفه خيس مي‌گردد، مدام در دسترس اشخاص ميباشد و فضاي فيزيكي متعددي را اشغال نمي نمايد.
كتاب امروزيبا ورود تكنولوژي به مورد هاي گوناگون آنها رنگ و بوي خاصي مي‌گيرند و براي عموم ديدني خيس مي‌شوند. با ورود تكنولوژي به دنياي كتاب، نرم افزار هاي كتاب پرورش كردند و گسترش مي‌يابند و قادر است دنياي مطالعه و يادگيري را از شرايط سنتي بيرون نمايد و به سمت ديجيتال شدن ارشاد نمايند. تكان درين مسير، پر نمك و شوق خواننده را برمي آورد و در فيض يادگيري ارتقاء مييابد. همينطور در ازاي اين ارتقا، هزينه‌هاي گوناگون هم كاهش مييابد. ولي چه خصوصيت هايي را مي بايست در تشكيل داد پباده سازي نرم افزار كتاب مدنظر تفاهم نامه؟ با ما باشيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.