پیش نمایش 3 ویژوال استودیو 2022

مقالات طراحي اپليكيشن

پیش نمایش 3 ویژوال استودیو 2022

۲۲ بازديد
امکان multi-repo که در پیش اکران 3 ویژوال استودیو 2022 طراحی اپلیکیشن اندروید معرفی شد قابلیت و امکان عمل کردن با پروژه هایی که در ریپازیتوری های متفاوت Git قرار دارا هستند را پشتیبانی می نماید. گسترش دهندگان میتوانند فقط با یک راهکار واحد که دارنده پروژه هایی در ریپازیتوری های متفاوت میباشد شغل نمایند و از آن ها باطن یک مثال از ویژوال استودیو سود مند شوند. ولی بایستی اعتنا داشته باشید که‌این خصوصیت فعلا در مرحله پیش اکران است.
توسعه و گسترش دهندگان می‌توانند از تارنما قانونی ویژوال استودیو بدین پیش اکران دسترسی داشته باشند و آن را در کنار ورژن 2019 ویژوال استودیو روی سیستم خویش نصب کرده و از آن به کار گیری نمایند.
خصوصیت های کلیدی پیش اکران 3 ویژوال استودیو 2022
- امکان پباده سازی خصوصیت های پروژه که برای SDK پروژه های .NET پباده سازی و ایجاد شده است استعمال و مرور کردن با به کارگیری از یک ردیف واحد از مورد ها به همپا توضیحات بدیهی را برای شما معمولی خیس می نماید. یک قابلیت و امکان جستجوی داخلی در قسمت designer وجود داراست که به شما این اذن را میدهد تا به آسانی خصوصیت های دلخواه خویش را بیابید.
- بهبودهایی که در قابلیت و امکان Attach-to-process انجام یافته میباشد یک دیالوگ attach-to-process seo گردیده را به شما سفارش می‌دهد که به طور غیرهمگام میباشد. این دیالوگ یک خط امر را برای پردازش ها به شما علامت میدهد و مشتمل بر یک موقعیت از روی اختیار درختی نیز میباشد که برای نشانه دادن ارتباط بابا-فرزندی در ارتباط ها مو جود در پردازش ها گزینه به کار گیری قرار می‌گیرد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.