SciPy را چگونه دانلود کنیم؟

مقالات طراحي اپليكيشن

SciPy را چگونه دانلود کنیم؟

۲۵ بازديد
فولدر های باینری SciPy که یک کدام از شایسته ترین طراحی اپلیکیشن اندروید ابزارهای دانش داده پایتون میباشد را میتوانید از لیست پکیج های پایتون دانلود نمائید یا میتوانید از فرمان pip install scipy برای جاری ساختن این فعالیت استعمال فرمائید. علاوه بر این کدهای این ابزار دانش داده پایتون نیز در گیت هاب در دسترس میباشد.
Numba یک کدام از دیگر از ابزارهای دانش داده پایتون
Numba یکی‌از ابزارهای دانش داده پایتون میباشد که به توابع و ماژول های پایتون اذن میدهد تا با استعمال از قاب ورک کامپایلر LLVM به گویش اسمبلی کامپایل شوند. شما می‌توانید این فعالیت را به طور به طور همزمان در مواردی که اپلیکیشن های پایتون را جاری ساختن می‌کنید ایفا دهید یا میتوانید قبل از آغاز اجرای نرم افزار ها مبادرت به جاری ساختن این فعالیت نمائید. از جهات گوناگون می اقتدار Numba را مانند Cython دانست اما می بایست بدانید که فعالیت کردن با Numba بسیار معمولی خیس میباشد اگرچه کدهای اسمبل گردیده به وسیله Cython سریع خیس برای کتابخانه های فرد ثالث توزیع میشوند.
Numba چه گونه به دانش داده یاری می نماید؟
یکی مهمترین کاربردهای Numba که سبب ساز شد‌ه‌است تا یک کدام از شایسته ترین ابزارهای دانش داده پایتون به شمار بیاید این میباشد که به پژوهشگران دانش داده امداد می نماید تا سرعت اجرا عملیات های درج شده به گویش پایتون را ارتقا دهند. شما میتوانید پروژه ها را با گویش پایتون مثال سازی نمایید و بعد آنان‌را با استعمال از این ابزار آن‌ها‌را annotate فرمائید تا تحت عنوان کالا آخری به اندازه کافی سریع باشند.
Numba علاوه بر این میتواند برای ارتقاء سرعت اپلیکیشن ها در دشوار افزارهایی که منحصر یادگیری ماشین و دانش داده پباده سازی گردیده اند نیز بسیار اثرگذار و کاربردی باشد. ورژن های پیشین Numba از کامپایل کردن به کدهای CUDA-accelerated پشتیبانی می کردند البته ورژن هایی که جدیدا منتشر گردیده اند برای seo عالی دارنده یک الگوریتم کاهش کد GPU برای کامپایل کردن سریع خیس می‌باشند و همچنین از API های Nvidia CUDA و AMD ROCm نیز پشتیبانی می نمایند.
Numba همینطور قادر است توابع کامپایل JIT را برای اجرای موازی در CPU seo نماید. ولی کد شما برای این که به صورت بهتری این امکان را پیاده سازی نماید بایستی دارنده سینتکس مازاد باشد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.