نکته ابتدایی درباره اعتبارسنجی APi ها

۱۹ بازديد
راجع‌به اعتبارسنجی API ها مسلما به‌این طراحی اپلیکیشن اندروید نکته توجه داشته باشید که‌این اعتبارسنجی ها می بایست بالاتر از محاسبه endpoint ها روی تراکنش ها و طریقه های آنان باشد. در بنا شده در اعتبارسنجی API ها بایستی کیفیت اطلاعات نیز گزینه چک قرار گیرند و سعی آن‌ها در حیث گرفته خواهد شد. در غایت نیز این زمینه می بایست سنجیده شود که برای برآورده کردن نیازها چه تغییراتی می بایست روی API ها صورت پذیرد تا API آخری بتواند نیازهای نرم افزار را تماما برطرف نماید. علاوه بر این بسط دهندگان بایستی مجوزهای لازم و بقیه ملاحظات امنیتی را نیز در همین مرحله آنالیز نمایند.
آیا ممکن است این معضل را به طور ایده آل و سوای نیاز به تایپ کردن کد زیاد با سرعت بالا ایفا بخشید؟
از آنجایی که یکدست سازی با API ها یک تلاش رایج در اپلیکیشن نویسی و توسعه و گسترش نرم افزار ها میباشد بسط دهندگان برای جاری ساختن آن می بایست از ابزارهایی استعمال نمایند که به آن ها امداد می نماید تا قابلیت و امکان ها و فرض ها را تخت گاز محاسبه کرده و مبادرت به اعتبارسنجی API ها نمایند. سازمان هایی که با تعداد متعددی از ابزارهای SaaS و شرکتی و یا این که بقیه ابزارهای فرد ثالث ترکیب گردیده اند و می بایست از ابزارهای مخلوط سازی استعمال نمایند که سرعت توسعه و گسترش آنها‌را ارتقاء دهد و امکان های یک دست سازی قدرتمندی را برای آن ها مهیا نماید. علاوه بر این ابزارهای مخلوط سازی برای این موسسه ها می بایست توابع عملیاتی را نیز پیرامون این مخلوط سازی اعمال دهد.
در کل سه طرز فوق العاده برای اعتبارسنجی API ها وجود دارااست که شما می‌توانید متناسب با نیاز خویش از هر مورد از این سه طریق به کارگیری نمائید. درپی به معرفی این سه طریق خوا هیم پرداخت.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.