مایکروسافت 9 نوامبر را برای انتشار NET 6. تنظیم کرده است

۱۴ بازديد
مایکروسافت 9 نوامبر را برای نشر NET 6. تهیه نموده طراحی اپلیکیشن اندروید است
این هفته در جریان Build 2021، مایکروسافت NET 6 Preview 4. را منتشر کرد و معین کرد که ورژن آخرین NET 6. در 9 نوامبر مهیا گردد.
ما از نشر NET 6 Preview 4. خرسند هستیم. این طور که به حیث می رسد اینک در نصفه رویکرد نشر دات نت 6 هستیم. لحظه خیر میباشد که مجدد به حوزه بدون نقص NET 6. نگاهی بیاندازید.
Richard Lander گفته میباشد "ما اینک به طور تقریب در نصفه روش تکثیر NET 6. هستیم". او ادامه داد "بخش اعظمی از خصوصیت‌ها در حدود آخری شدن می باشند و بقیه خصوصیات نیز به زودی و بعداز مهیا شدن بلوک‌های ساختاری بنیادی، ارائه خواهند شد. پیش اکران 4 با ارائه تجربیات و خصوصیت‌های مجموع گردیده، مبنا محکمی را برای ارائه پایانی NET 6. در ماه نوامبر تولید نموده است. در‌صورتی‌که هنوز NET 6. را آزمون نکرده اید، برای آزمایش در دنیای حقیقی وواقعی فراهم میباشد".
مایکروسافت بعد از تقسیم NET Core. متن گشوده از ورژن ‌های مهم و منحصر به فرد دات نت، کامل شدن نرم افزار غول اپلیکیشن برای متحد کردن گسترش NET. را علامت نموده است. این عمل با تکثیر NET 5. در سال پیشین شروع شد، البته NET 6. نقط ی اوج این تلفیق پلت‌فرم میباشد.
مایکروسافت همینطور به طور همزمان تعدادی تکثیر اصلی دارای ارتباط را طرح ریزی نموده است، مثلا NET Multi-platform App UI. (MAUI)، جایگزینی برای Xamarin.Forms در Windows، Mac، Android، و iOS؛ Project Reunion که تکنولوژی‌های Universal Windows Platform (UWP) را به صورت کلان‌تری در دسترس بسط‌دهندگان دسکتاپ قرار میدهد که ویندوز را مقصود قرار می دهند؛ و اپلیکیشن های اینترنت Blazor desktop.
NET 6 Preview 4. اینک برای دانلود برای ویندوز، لینوکس و macOS در دسترس میباشد.
طبق گفته ریچارد "ما به زودی آغاز به تشکیل داد های "go live" میکنیم که در ساخت و ساز پشتیبانی میگردند. ما اینک ماه آگوست را برای آن غرض قرار داده‌ایم. سبک گسترش ما حول قابلیت و امکان ساخت workloadهای ساخت‌و‌ساز متمرکز گردیده‌است، حتی‌در حالی که ما در درحال حاضر عمل بر روی کل موضوعاتی هستیم که بیان کردیم. تا به امروز دات نت 6 برای ما مثل یک قهرمان عمل نموده است.
ما همینطور با گروه های مایکروسافت که اپ های تولیدی خویش را در پیش اکران های دات نت deploy می‌نمایند فعالیت میکنیم. آن ها این عمل را جاری ساختن می دهند تا بتوانند از خصوصیت‌های تازه دات نت زود به کارگیری نمایند. این دسته‌ها مدام در ادامه زمان‌هایی برای کاهش هزینه‌های هاستینگ ابری خویش می‌باشند، و deploy کردن ورژن های تازه NET. اثبات نموده است که یک کدام از موثرترین رویکردها با کمترین کوشش برای آن میباشد. این دسته ها به ما برخورد زودهنگام میدهند که به ما یاری می‌نماید مطمئن شویم خصوصیت‌های نو برای به کارگیری پایانی مهیا می باشند. آنان همینطور به صورت قابل توجهی بر صورت خصوصیت پایانی تأثیر میگذارند چون اولی یوزرها تولیدی ما می باشند.
همگی این آزمایشات نخستین با اپ‌های دنیای حقیقی وواقعی سبب ساخت اعتقاد در ما میگردد که دات نت 6 برای اجرای اپ شما فراهم خواهد بود".
مایکروسافت نسخه پایانی NET. را در 9 نوامبر طی روی داد مجازی NET Conf 2021. منتشر خواهد کرد. آن ها میخواهند دات نت 6 را با اکثری از بیانات و دموهای عمیق راه اندازی نمایند و کلیه آنچه را که می خواهید درباره‌ی NET 6. بدانید را به شما بگویند.
شما میتوانید برای تماشای NET Conf 2021. تاریخی را از 9 تا 11 نوامبر رزرو فرمائید. مسلما دیدنی و درگیر کننده خواهد بود!
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.