نسخه کامپایل شده Solid

مقالات طراحي اپليكيشن

نسخه کامپایل شده Solid

۱۲ بازديد
Matthew Tyson: درود رایان، قدردان که امروز طراحی اپلیکیشن اندروید وقت گذاشتی به سوال های ما جواب بدی. او‌لین پرسش این میباشد که Solid صحیح مانند Svelte یک کادر ورک کامپایل گردیده است. دقیقا کجا تصمیم گرفتی که از این ایده Svelte الهام بگیری تا Solid رو به طور کامپایل گردیده بسازی؟
Ryan Carniato: خیر Svelte تا مجال نشر V3 در سال 2019 به طور hardcore کامپایل نشده بود. ما تا قبل از این این سیستم را داشتیم برای نخسین بار نیز در سال 2018 از آن استعمال کردیم. Svelte دارنده ایده های بسیار جذابی میباشد که حالت کامپایل کردن کد را عالی می نماید و اینجانب درایت جامعی نسبت به آنان دارم البته این بدان شکل وجود ندارد که از ایده های آنان دقیقا در به عبارتی مسیر استعمال کرده ایم.
معیار خلاقیت در جاوا اسکریپت
Tyson: به لحاظ اینجانب ترازو ابتکار در گویش نرم افزار نویسی جاوا اسکریپت حیرت آور میباشد. به حیث شما در زمان پروسه این تکامل ما در کدام نقطه قرار داریم؟ آیا نوک قله هستیم یا این که هنوز مسافت متعددی تا وصال به آن نقطه داریم؟
Carniato: به حیث اینجانب ما از دید رندر کردن و اجرای بی واسطه وارد خاک کارهایی که قادر خواهیم بود اعمال دهیم گردیده ایم و صادقانه بخواهم بگوییم به حیث اینجانب هنوز به اندازه کافی عالی نیستیم. به همین انگیزه میباشد که‌این حیطه از نرم‌افزار نویسی دائما در درحال حاضر توسعه و گسترش میباشد زیرا که ما می‌دانیم قادر خواهیم بود خوب از این باشیم و سعی بهتری داشته باشیم. ضمن این به همین انگیزه میباشد که پژوهش ها متعددی در قضیه های دیگر شکل می‌گیرد تا به سعی بهتری دست پیدا کرده یا این که تجربیات کاربری را بهبود دهند.
اینجانب در زمان دو سال اخیر بارها به‌این زمینه اشاره کرده ام. سرعت ابداع های جاوا اسکریپت نماید نمی‌شود. در برخی از کتابخانه ها و قاب ورک ها از تکنولوژی هایی به کارگیری می‌شود که هنوز در تولیدات دوست داستنی خیس و رایج خیس گزینه به کار گیری قرار نگرفته میباشد و به همین انگیزه نیز این کادر ورک ها و کتابخانه ها دائما در اکنون گسترش می باشند. اینجانب تصمیم به یکنواخت شدن هر چیزی را به خیر و خوبی فهم و شعور میکنم و از جهتی نیز این مورد سبب میشود تا قاب ورک های جاوا اسکریپت به زمان بلوغ خویش مجاورت شوند ولی نباید فراموش نمایید که مقصود دائما در درحال حاضر جنبش میباشد و نیاز به توسعه و گسترش دائما حس میشود.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.