آشنایی با توسعه دهندگی کم کد

مقالات طراحي اپليكيشن

آشنایی با توسعه دهندگی کم کد

۱۸ بازديد
مجموعاَ یک پلتفرم گسترش نادر کد دارنده یک طراحی اپلیکیشن اندروید رابط کاربری میباشد که میتوانید با کشیدن و رهاکردن، رابط کاربری ما یحتاج خویش را بسازید و خلال این گونه های ماژول ها، هیبت ها، فرایندها، جریان کاری، سبک های داده، مخلوط یک یا این که چندین لهجه اپلیکیشن نویسی و ... را نیز به شما ارائه میدهند که می‌توانید در تولیدها قابل انعطاف افزاری خویش از آن‌ها استعمال فرمائید.
این پلتفرم های توسعه و گسترش ممکن میباشد مشخصاتی را به شما ارائه دهد که از آن برای ساخت اپلیکیشن ها و نرم افزار ها به کارگیری می نمایند. نکته قابل توجه دیگر این میباشد که، نرم افزار ها ممکن میباشد با بخش های بک اند پلتفرم های بسط دهندگی نادر کد راجع به باشند.
پلتفرم های توسعه و گسترش دهندگی معدود کد
اکنون جایگزین های مختلفی وجود دارااست که میتوانید از آن ها به مکان پلتفرم های بسط دهندگی نادر کد استعمال نمائید که به عنوان مثال آن ها می شود به تولید کننده ها، پوسته ها و لهجه های پباده سازی بی آلایش اشاره نمود. مثلا سازندگان کد(generator ها) مقر داده شما‌را تحقیق کرده و برای هر کدام از جداول جان دار در مقر داده شما هیبت ها و کانال های مخصوصی را تولید می نمایند.
این پلتفرم ها می‌توانند به‌سرعت آغاز به عمل نمایند و به شما این قابلیت و امکان را میدهند تا به راحتی بتوانید هیبت های تولید گردیده را اصلاح و دستکاری فرمائید. پوسته های مستعمل در پلتفرم های گسترش دهندگی معدود کد بیشتر فانتزی می باشند و انعطاف پذیری مقداری دارا‌هستند. این پلتفرم ها در بعضی از دور و اطراف های پباده سازی به شما این قابلیت و امکان را می‌دهند تا هیبت های معمولی را با به کار گیری از ابزارهایی مانند فتوشاپ تولید نمایید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.