مهارت‌ها و دانش خود را تقویت کنید

۱۵ بازديد
زمان‌های آنلاین اکثری برای پیشرفت‌دهندگان طراحی اپلیکیشن اندروید وجود داراست که برای یادگیری تکنولوژی‌های تازه و ارتقا شغلی بسیار اثرگذار می باشند. صرفا یادتان باشد یادگرفتن های دارای اعتبار را تماشا نمائید. در غیر این شکل می تواند اتلاف وقت باشد.
در صورتی‌که زمان دارید کارایی نمایید کلام‌های مرتبط با نرم‌افزار نویسی را در وب سایت‌های مربوطه نیز تماشا نمائید یا این که درصورتی که میتوانید به کنفرانس‌ها بروید تا مستقیما از اشخاصی که میدانند پرسش بپرسید.
در جلسات و میتینگ‌ها کلام فرمایید
کمپانی درین اظهارات هم برای گوینده و هم برای مستمع اثر گذار میباشد. شما هم می توانید با نحوه تامل سایر افراد آشنا گردید و هم به مهارت‌های سخنرانی و ارتباطی شما امداد می‌نماید. برای افرادی که درین میتینگ‌ها کمپانی می‌نمایند گوش دادن به ماجرا و طریقه بقیه افراد راجع‌به توسعه و گسترش در مجموع مدام دوست داشتنی میباشد.
بضاعت و توان شنیدن نظرها و ذهن ها متفاوت به شما امداد می‌نماید تا تجارب بیشتری در شغل و ایده‌های خویش در ارتباط شیوه حل مشکلاتی که ممکن میباشد بعدا در طی رشته خویش با آن ها رو به رو گردید، به دست آورید. به این ترتیب در حالتی که در حوالی شما اینگونه جلسات و ملاقات‌هایی وجود داراست، چرا در آنان کمپانی نمی کنید؟ با این شغل به خودتان لطف خواهید کرد.
به قیمت‌های خویش بیافزایید
تبدیل شدن به یک مهندس برنامه عالی به معنای داشتن تجربیات زیاد وجود ندارد. توسعه و گسترش دهندگان با سابقه متعددی در نزدیکی ما وجود دارا‌هستند که هنوز پس از سپری شد این تمامی سال عمل کردن هیچ جایگاه ارشدی در کمپانی ندارند چون آنان قیمت‌های کافی را به فعالیت خویش اضافه نمی کنند.
شما می بایست هر روز در کارتان، شغل مفیدتری نسبت به بقیه توسعه و گسترش‌دهندگان اجرا دهید. نگویید "اینجانب دو سال میباشد که در اینجا کدنویسی میکنم و مطمئن هستم که وضع را به هم نمی‌ریزم و به همین صورت می توانم پیش روم و شغل کنم". این طرز شغل وجود ندارد.
به خیال و خاطر داشته باشید:
هیچ زمان از یادگیری تکنولوژی‌های تازه یا این که آزمایش نرم افزار ها و ابزارهای نو دست نکشید.
هیچ گاه از بهبود پروژه‌های خویش دست نکشید.
از شرکت کردن در پروژه های open source جلوگیری نکنید. این مطلقا چیزی میباشد که ممکن میباشد سبب گردد کمپانی شما متوجه گردد که شما چقدر گران بها میباشید. حتی در شرایطی که آنها خیلی هم به پروژه های open source عنایت ندهند.
هرگز چشم به راه دیگرافراد نمانید. مدام خودتان کوشش فرمایید تا با اعمال شغل های مازاد به قیمت خودتان اضافه نمائید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.