برنامه نویسی اندروید - بررسی متغییرها و نوع داده

۱۲ بازديد
در‌این بخش کوشش داریم به طراحی اپلیکیشن اندروید سوژه اصلی متغییرها در گویش جاوا بپردازیم و در گام محرمانه هم به یک سری نوع داده ای اساسی مثلا String، Int و float بپردازیم. پس تا انتهای این نوشته‌علمی با ما همپا باشید.
نرم افزار نویسی اندروید - تحقیق متغییرها و نوع داده
درود پهنا می‌کنم سرویس شما دوستان و عزیزان هم پا وبسایت برنامه نویس ها، با زمان فراگیری اپلیکیشن نویسی اندروید در سرویس شما دوستان عزیز هستیم و قرار سوژه متغییرها و نوع داده در اپلیکیشن نویسی لهجه جاوا را تحقیق کنیم.
مباحثی که درین نوشته ی علمی نظارت می‌شوند:
1- متغییر چیست؟
2- فرمان گویش یا این که Syntax لهجه Java
3- نوع داده ای چیست؟
4- نوع داده ای String
5- نوع داده ای Int
6- نوع داده ای Float
7- رسیدگی تابع System.out.println در گویش Java
1- متغییر چیست؟
متغییرها برای ذخیره یه خرده در یاد با استعمال از اسم مشخصی به عمل گرفته می‌شوند. به صورت کلی یک قسمت از یاد را با یک مقدار و اسم مشخص و معلوم اشغال می نمایند.
در لهجه جاوا سه نوع متغییر وجود دارااست. این نوع از متغییرها از نوع محلی (Local)، مثال (Instance) و استاتیک (Static) تشکیل‌شده اند که در جلوتر همگی آنان رو تحقیق خوا هیم کرد.
2- امر گویش یا این که Syntax در گویش Java
همانگونه که گویش فارسی، انگلیسی و هر لهجه انسانی جهان از امر گویش مرتبط با خویش شامل است، لهجه های اپلیکیشن نویسی نیز فرمان لهجه خاصی دارا‌هستند. برای مثال در لهجه فارسی یا این که انگلیسی برای اینکه به خواننده بفهمانیم که گزاره تک تک گردیده از نقطه ( . ) استعمال می‌کنیم. در گویش اپلیکیشن نویسی جاوا نیز یک خواننده داریم. این خواننده را معنی کننده (Compiler) می نامند. وظیفه معنی کننده همانطور که از اسم آن پیداست این میباشد که کدهای جاوا را به گویش ماشین (0 و 1) ترجمه نماید.
در لهجه جاوا در انتهای هر خط برای اینکه به ترجمه کننده بفهمانیم که خط به نقطه پایان رسیده میباشد از سِمی کالن ( ; ) به کار گیری میکنیم.
3- نوع داده ای در لهجه جاوا چیست؟
نوع داده ای در تعریف‌و‌تمجید متغییرها در لهجه Java بسیار اصلی میباشد و مشخص و معلوم می نماید که داده ای که قصد به کارگیری از آن را داریم از چه نوعی میباشد. این تمجید کلی نوع داده ای میباشد. که سه نوع داده ای اساسی در گویش جاوا داریم. می شود به فن (String)، اعداد (Int) و اعشار (Float) اشاره نمود.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.