مدیریت پروژه Agile ریسک را کاهش می‌دهد

۱۱ بازديد
رئیس پروژه agile در هر مرحله طرح ریزی داراست. شما در به طراحی اپلیکیشن اندروید عبارتی آغاز انتخاب میکنید چه چیزی برای بیزنس بها دارااست، بدین ترتیب وقت و منابع خویش را برای چیزی که به مشتریان یا این که سازمان یاری نمی‌نماید هدر نمی‌دهید.
و شما مطمئن می باشید که هر کسی و هر چیزی کاملا به کار گیری می‌گردد، و سبب بهبود سود وری می‌گردد. از آن‌جا که همگی در هم اکنون اعمال وظایف مهمی میباشند که به صورت بدیهی مشخص و معلوم گردیده و آنگاه مراقبت می گردند، هیچ یک از منابع عمل در کارهایی که مالیات بر ارزش افزوده ندارند هدر نمی‌رود. کلیه این مورد ها مخاطرات مرتبط با گسترش ناشی از فرو رفتن در مخارج پروژه را کاهش می دهد که ممکن میباشد بهره را به اتلاف استعدادی تبدیل نکند که میتوانید برای به کار گیری در مکان دیگر بگذارید.
یک کدام از مزایای مدیر agile این میباشد که پیشرفت سریع متاع در اسرع وقت به شما محصولی با دوام میدهد. این دستور به شما قابلیت و امکان می دهد یک کالا قابل انعطاف افزاری تازه را سریع وارد بازار فرمائید یا این که خصوصیت جدیدی را به فرآورده پر رنگ خویش اضافه نمایید.
رئیس پروژه را معمولی می‌نماید
یک کدام از مزایای سبک توسعه و گسترش مال agile این میباشد که شرکتهای را ناچار می‌نماید با حداکثر سرعت پیش پروسه و وظایف تیمی را در هر مرحله پروژه یکسان نگه دارا‌هستند. آن‌گاه شما هزینه هر پروژه را میدانید و با سرعت بیشتری می توانید نرخ رجوع و برگشت سرمایه را برای هر تغییر‌و تحول پیشنهادی احتساب نمایید. شما میتوانید دارایی ها و جدول وقتی را برای تغییرات پیشنهادی به صورت ظریف حدس فرمایید و می توانید تکثیر و مجال عرضه جنس را شل‌خیس مجال‌بندی نمائید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.