چند مهارتی که باید برای تبدیل شدن به یک توسعه‌دهنده برجسته بدانید

۱۲ بازديد
خوب بودن در مهندسی اپلیکیشن مدام مقصدی اثبات طراحی اپلیکیشن اندروید نبوده میباشد که شخص بتواند دیر یا این که زود به آنجا رسد. این مدام یک مسافرت مادام‌العمر و فرایند یادگیری بوده میباشد که به جهت سناریوی دائما در هم اکنون تغییر تحول فناوری، کسی تخت‌گاز بسط می‌نماید و در طی یکسری سال بعدی در آن رشته باقی می ماند که سازش و تعهد را بپذیرد.
طبیعتا، ما تحت عنوان یک بشر خصوصیت‌های خاصی را که در اشخاص دیگر دیدنی اعتنا میباشد، بت میکنیم و کوشش می کنیم خودمان را به سیرتکامل‌ای مشابه به آن اشخاص بسازیم. انواع این شیوه این میباشد که بخش اعظمی از اشخاص میل دارا هستند نام و نشان منحصر به فرد خویش را درین پروسه از دست بدهند، و مشابه فرد دیگری شوند. عالی میباشد این فرایند را در لحاظ بگیریم:
چه طور میتوانم خصوصیت‌های این شخص را به دست آورم و نتیجه ها را با مراقبت و ساخت‌و‌ساز نام و نشان اختصاصی خودم در مراحل فعالیت تقویت کنم؟
ما هر روز در هم اکنون دگرگونی هستیم، به این ترتیب هر روز پیرو خوب شدن هستیم، با این اکنون با عملکرد برای ادراک عمیق حیطههای تحت، می توانید از یک مهندس ساده به یک مهندس پررنگ تبدیل گردید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.