تابعی که یکی از پارامترهای خود را تغییر می‌دهد

۱۱ بازديد
زمانی تابعی را فراخوانی میکنیم که یک پوینتر را طراحی اپلیکیشن اندروید تحت عنوان پارامتر میگیرد، انتظار داریم که متغیر ما تغییر و تحول داده گردد. در شرایطی‌که شما متغیر را در تابع خویش تغییر و تحول نمی‌دهید، پس احتمالا نباید از پوینتر به کارگیری فرمایید.
2. کوشش خوب
در صورتی حرفه‌ای داشته باشید که مشمول یک کتاب داستان بی نقص در یاد باشد، اسکن کردن این متغیر هر توشه که به یک تابع نو ارسال می گردد، کاری بسیار گران میباشد. ممکن میباشد باارزش باشد که به مکان این فعالیت یک پوینتر را ارسال فرمایید، که منجر صرفه‌جویی در پردازنده و یاد میشود. با این هم اکنون اجرا این عمل به قمیت خوانا بودن میباشد، براین اساس صرفا در شکل ضرورت این باصرفه‌سازی را جاری ساختن دهید.
3. به مورد Nil نیاز دارید
بعضی وقت ها یک تابع می بایست بداند که مقدار یک چیزی چیست، همینطور می بایست وجود یا این که خلا آن را بداند. معمولا هنگام تلاوت JSON از این به کارگیری میکنیم تا بدانیم فیلدی وجود داراست یا این که نه. به عنوان مثال در حالتی که یک شیء JSON باشد:
{ "name": "qvault" } ----> *name: "qvault"
{ "name": "" } ----------> *name: ""
{} ----------------------> *name: nil
عده‌بندی
این‌ها برخی از موردها کلی برای به کارگیری از پوینترها در کدتان میباشد. در صورتی‌که مطمئن نیستید و مقدار ساده به خیر و خوبی فعالیت می‌نماید، سفارش میکنیم از پوینتر به کار گیری نکنید. یوینترها ابزار مفیدی می باشند البته به راحتی می توانند سبب به اشکالات نا مطلوب یا این که کد غیر قابل تلاوت شوند.
اگر که بدین لهجه دوست داستنی و بعدی‌دار عشق‌مند میباشید، می توانید برای استارت از یادگرفتن بدون‌پول لهجه GO از صفر آغاز فرمایید، و بعد از آن برای توسعه یافته شدن از یادگرفتن لهجه نرم‌افزار‌نویسی GO به کار گیری نمائید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.