چالش‌های احتمالی در فرآیند توسعه برنامه React Native

۱۳ بازديد
یکی بحران‌های این کادر‌ورک، تعلق به پیشرفت‌دهندگان نرم افزار‌هایnative میباشد، طراحی اپلیکیشن اندروید به ویژه هنگام عکس العمل با فرآیندهای محاسباتی هنگفت و بغرنج. بحران دیگر، و خیر محدودیت، این میباشد که‌این قاب‌ورک از threadهای برابر یا این که پردازش چندگانه نگهبانی نمی‌نماید. براین اساس هنگام اجرای چند پردازش با هم، همت نرم‌افزار کاهش مییابد.
همینطور لایه‌های انتزاعی (abstraction layers) در React Native محدودیت‌های خاصی دارا هستند. آنان متعلق به خدمت‌ها و کتابخانه‌های دیگر می باشند. یافتن باگ‌ها در لایه‌های انتزاعی تماما سخت میباشد. براین اساس حل آنان نیز فرصت‌بر میباشد. معضل دیگر هنگام به کار گیری از این کادر‌ورک در هنگام استقرار (deploy کردن) iOS میباشد، چون آزمایش نرم‌افزار‌های آیفون در هر خدمت آزمایش دیگری به جز Apple’s Testflight حقیقتا آزاردهنده میباشد.
با وجود این بحران‌ها، React Native آیتم خیر و خوبی برای خدمت‌های توسعه و گسترش نرم‌افزار‌های React Native جهت تایپ کردن نرم‌افزار‌های کارکشته رندر گردیده به طور native میباشد. خلال این، توسعه و گسترش‌دهندگان با سابقه به خیر میتوانند از پس این معضل‌ها بر آیند، در حالی که یک پیشرفت‌دهنده جدید‌فعالیت یا این که با مهارت معدود مشکلات بیشتری را مرتکب می شود.
براین اساس، برای ساخت‌و‌ساز یک فرآورده پایانی بی‌عیب و نقص، به ویژه برای توسعه و گسترش‌دهندگان نو ضروری میباشد که از این ایرادات با خبر باشند. پس بگذارید یک نگاه اجمالی به خطاها احتمالی که قادر است در طول ساخت اپ‌های React Native از آن ها اجتناب گردد، بیاندازیم.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.