ترفند هاي توسعه اپ

مقالات طراحي اپليكيشن

ترفند هاي توسعه اپ

۴۶ بازديد

ترفند هاي توسعه اپ

نرم‌افزار هاي گوشي به صورت بي وقفه در طراحي اپليكيشن اندرويد حالا رويش و بسط اند و امروزه بيشتراز 8 ميليون اپ ميهمان برنامه استورهاي متعدد ميباشند، البته آمار نشان مي دهد كه فقط 2 درصد از اين اپ ها توانسته اند به پيروزي دست پيدا نمايند. به‌اين مضمون‌ كه 98 درصد مانده مسير را نادرست رفته اند و كار كشته به كسب برد دراين باره نشده اند.


در شرايطي‌كه در حوزه ساخت‌و‌ساز و بسط برنامه هاي تلفن همراه كار مي‌كنيد، به دنبال با اينجانب ياور باشيد تا شمارا با ترفندهايي آشنا كنم كه به امداد آن‌ها مي‌توانيد نرم‌افزار موفقي را روانه بازار نمائيد.





بايستي بفهميد كه عمل از چه چيزي خوشش ميايد و از چه چيزي بيزار ميباشد!


يوزرها مقيد نيستند از اپ هايي به كار گيري نمايند كه به هيچ عنوان آنان‌را جذب نمي كنند، حتي در صورتي‌كه صدها ساعت مدت صرف بسط و ساخت‌و‌ساز نرم افزار كرده باشيد!
آن‌ها هيچ كاري با اپليكيشني كه سودي برايشان نداشته باشد، ندارند. از اين رو مي بايست يك تحقيق بي نقص و جامع فرمائيد تا بفهميد چه اپليكيشني بسازيد كه يوزرها را مجذوب نمايد، برايشان منفعتي داشته باشد تا آن ها شيفته برنامه شما شوند!


تعيين مطلوب ترين پلتفرم و امكان هازماني متوجه شديد كه يوزرها شما چه چيزهايي را دوست دارا‌هستند و از چه چيزهاي خوششان نمي آيد، مي بايست در باب تجهيزات اپ و پلتفرم تصميم گيري فرمائيد.
ممكن ميباشد ظواهر نرم افزار در پلتفرم هاي متفاوت گوناگون باشد، از اين رو بايستي مطالعه دقيقي راجع به همت، تجهيزات و بقيه پارامترهاي تاثيرگذار نمود تا نرم‌افزار به شايسته ترين صورت ممكن پياده سازي گردد.
نصيب طلاق ناپذير ديگر براي در چنگ قرار دادن شايسته ترين تجربه كاربري، تعيين قابليت و امكان هايي ميباشد كه بايستي در كنار محتوا و رابط كاربري، در نرم افزار گنجانده شوند.
در‌صورتي‌كه نرم‌افزار فاقد تجهيزات اول بوده و هيچ منفعتي براي يوزرها نداشته باشد، به زودي كنار گذارده گردد و احتمال حذف آن از موبايل نيز ارتقاء پيدا ميكند.


قابليت و امكان عمل با نرم افزار به طور آفلاينفكر كنيد وب انقطاع گرديده باشد، درين موقعيت چه اتفاقي براي نرم افزار شما مي افتد؟ يك كدام از امكاناتي كه موجب پيروزي اپ مي شود، تلاش آن به طور آفلاين ميباشد، يعني حتي در صورتي‌كه كه وب جدا گرديده نيز بتوان با اپ فعاليت كرد و از بعضي امكان هاي آن بهره مند شد.


فعاليت با برنامه را مانند فعاليت با اسمارت فون معمولي و ريلكس فرمائيد!فعاليت با اسمارت فون ها بسيار شل ميباشد و از يك بچه طفل گرفته تا يك شخص پير، هر كسي توانمند به به كارگيري از تلفن همراه هاي هوشمند مي باشد.
همين سهولت در به كارگيري نيز موجب بسط مخاطبين مقصود مي شود. عمل با برنامه بايستي به آساني عمل با اسمارت فون ها باشد، بنابراين خير صرفا به يوزرها بيشتري دست خواهيد يافت، بلكه يوزرها به شما با مسئوليت خواهند بود.


اصلا در استعمال از تبليغات و بنرها افراط نكنيد
براي آنكه پروژه توسعه و گسترش اپ به برد دست پيدا نمايد، مي بايست از به كار گيري بيشتراز حد از تبليغات دوري نمائيد. چنانچه كه استفاده كننده شم نمايد اين تبليغات آزاردهنده مي‌باشند و به تجربه ناوبري وي خدشه وارد مي كنند، با‌گاز برنامه را از موبايل خويش حذف خواهد كرد.


طرح فردي سازي گرديدهاندرويد و آي وي اس دو سيستم استدلال جلودار در حوزه تلفن همراه ميباشند و مي بايست كليه قانون ها و اصول پباده سازي درين سيستم دست اندركاران را به توجه و با جزئيات رعايت نماييد.


سئو براي موتورهاي كاوش و برنامه استورها
براي اينكه نرم‌افزار در ابتدا قرار بگيرد، مي بايست كارايي فرمائيد تا چشم گرديده و دانلود خواهد شد. با سئو نرم‌افزار براي موتورهاي كاوش و برنامه استورها، احتمال چشم گرديده نرم افزار بالا خواهد رفت.


يك اپ براي يك غرضموردنياز ميباشد تمركز اپ روي يك خلل خاص باشد و آن را به شايسته ترين صورت ممكن برطرف نمايد و روش حلي براي آن داشته باشد.


اشخاص صحيح را براي انجام عمل گزينش نماييدبسط نرم افزار گوشي به بسط دهندگان گوشي متعلق ميباشد. از اين رو بايستي برنامه نويس ها باسابقه اندرويد و آي وي اس را استخدام فرمائيد كه دست‌كم در يك حوزه تخصص كافي داشته باشند.
بهتر ميباشد توسعه و گسترش دهندگاني را استخدام نمائيد كه در حوزه كاري خويش تخصص بي نقص داشته باشد، خير در تكنولوژي هاي متفاوت.


محاسبه پاياني بروزرساني هاي سيستم استدلالبه روز ها چه براي سيستم استدلال اندرويد و چه براي سيستم دليل آي وي اس، از اهميت متعددي برخوردارند. بعضي وقتها يك به روز نو يك تغيير و تحول بنيادي توليد ميكند و در صورتيكه كه اپ شما با اين تغييرات سازگار نباشد، به راحتي كنار نهاده شود. در شرايطي‌كه كه مدام آپ ديت باشيد، از ديگر ايرادات احتمالي هم پيشگيري گردد.


به صدق آزمايش فرمائيد
شما سا‌عتها و روز ها صرف ايجاد و توسعه و گسترش نرم افزار خويش نموده ايد، ولي در صورتيكه كه آن را به صدق روي همگي پلتفرم ها آزمايش نكنيد، همگي زحمات شما بر باد ميرود و اپ تان با ناكامي مواجه گردد.
علاوه بر موبايل حقيقي وواقعي، مي‌توانيد آزمايش را بر روي امولاتورها و مشابه سازها نيز انجام دهيد. با اين فعاليت مي توانيد باگ ها و اشتباهات را برطرف كرده و در طي و هزينه خويش صرفه جويي نمائيد.
آزمايش ظريف يكي عامل ها تضمين كننده برد برنامه به حساب ميآيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.