Shell جدید MySQL

مقالات طراحي اپليكيشن

Shell جدید MySQL

۱۱ بازديد
MySQL shell تازه که با اسم Mysqlsh نیز شناخته طراحی اپلیکیشن در مشهد میگردد یک CLI تازه و بسیار قوی است. این وا رفته دارنده سه موقعیت است که‌این سه وضعیت مشمول SQL، جاوا اسکریپت و پایتون هستند. به این ترتیب درصورتی که شما یک کتابخانه دارید که در دو لهجه عمل می نماید می‌توانید به طور بدون واسطه از روش shell از آن به کارگیری فرمائید. خلال این میتوانید اسکریپت های خویش را برای به کارگیری در آتی نیز ذخیره نمایید.
یک bulk loader برابر نیز وجود دارااست که می‌تواند داده های CSV، TSV و JSON را با‌گاز ایمپورت نماید که میتواند در ابزارهای داخلی بسیار اثرگذار واقع گردد. خلال این یک نظارت کننده upgrade نیز وجود داراست که به شما امداد می نماید تا MySQL 5.7 خویش را به ورژن 8.0 به روزرسانی فرمایید. تحت عنوان نکته آخری می بایست بدانید که یکی مهمترین خصوصیت های MySQL تازه این میباشد که دارنده یک شیوه نامه و راهنما نیز میباشد که می‌توانید از آن نیز استعمال نمایید.
سخن نهایی
ما درین مقاله کارایی کردیم داده ها جامعی را درباره خصوصیت های MySQL در دست شما در اختیار بگذاریم و شمارا بیشتر با این مشخصات آشنا کنیم. امید‌داریم تحقیق این مقاله برای شما موءثر بوده باشد و داده ها موردنیاز خویش را از آن بدست آورده باشید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.