چگونه مهارت‌های برنامه‌نویسی را بهبود دهیم

۹ بازديد
1. هدف ها خویش را گزینش نمایید
تحت عنوان یک پیشرفت‌دهنده گزینش هدف ها قادر طراحی اپلیکیشن اندروید است سبب ارتقا منفعت‌وری شما گردد.
سوالهای ذیل را از خویش بپرسید:
چرا اپلیکیشن‌نویسی را آغاز کرده‌اید؟
هدف ها نرم‌افزار‌نویسی شما چیست؟
با تبدیل شدن به یک گسترش‌دهنده به چه رؤیایی میخواهید برسید؟
کسی که هدف ها فردی خویش را داراست، البته ما یک لیست خرد از ایده‌ها را برای شما ساخت و ساز کرده‌ایم:
اینترنت‌وبسایت خویش را ساخت و ساز فرمایید.
فعالیت تازه به دست آورید.
تحت عنوان یک فریلنسر فعالیت نمائید.
از راه و روش بدور عمل نمائید.
خودتان را به بحران بکشید.
تندرست مالی بهتری استحصال نمائید.
به حافظه داشته باشید که بخشی از مجال خویش را برای یکی‌از مهم ترین هدف ها خویش صرف نمایید، یعنی پروژه فردی. برای ما، این یک کدام از مهم‌ترین مورد ها کدنویسی میباشد. در صورتی می خواهید غالب گردید و با علت بمانید، می بایست پروژه اعمال دهید.
ولی مورد نیاز وجود ندارد مدام آنان را تک تک فرمایید. مقصود این میباشد که در پروژه‌های خویش به هدف ها خرد برسید.
مثالی را برای حس میزنم. در صورتی‌که می خواهید طرز استعمال از خزانه اطلاعاتی را بیاموزید، میتوانید یک پروژه وب لاگ را استارت نمائید. ولی چنانچه عشق شما تنها یادگیری شیوه اضافه کردن بعضا چیزها به خزانه اطلاعاتی میباشد، می توانید یک هیبت معمولی (تیتر و توضیحات) ساخت فرمائید تا یک رکورد را به خزانه اطلاعاتی اضافه نمایید.
می دانم شغل بی آلایش‌ای میباشد، البته هنگامی این شغل را جاری ساختن دهید، شما به مقصود خویش رسیده‌اید. استعمال از پروژه‌ها برای استحصال به هدف ها بسیار اصلی میباشد چون این دستور شما‌را به سمت عمل در مثال‌های حقیقی سوق می‌دهد. چه چیزی قادر است با علت‌خیس از این باشد؟
2. شغل خویش را بارها و بارها اجرا دهید
بعد از گزینش هدف ها خویش،‌ تا حد قابلیت روی آنها عمل نمائید! هر چه تمرین شما بیشتر باشد، بیشتر خواهید آموخت.
یادگیری کد یک مهارت میباشد، و می توانید آن را با اجرا ورزش مقایسه فرمایید. در‌صورتی‌که می خواهید درین فرمان بهتر باشید و در دفتر کار خویش بهتر فعالیت فرمائید، بایستی تمرین‌های متعددی اجرا دهید.
کوشش نمایید هر روز کدنویسی را تمرین نمایید، در حین ساعتها ناهار یا این که بعداز عمل خویش آن را جاری ساختن دهید، حتی در حالتی که صرفا یک ساعت باشد، در صورتی این فعالیت را تبدیل به یک عادت فرمایید، شاهد گسترش‌های روزمره خویش خواهید بود.
3. آنچه را که آموخته‌اید یا این که ساخت و ساز کرده‌اید را به اشتراک بگذارید
این شایسته ترین طریق برای یادگیری چیزهای نو میباشد. برخی از ایده‌ها برای به اشتراک‌گذاری آنچه اجرا می‌دهید به گستردن ذیل میباشد:
برای وبلاگ‌ها نوشته ی علمی بنویسید.
به کنفرانس‌ها یا این که ملاقات‌های محلی بروید.
در StackOverflow کار نمایید.
توسعه و گسترش خویش را هر روز توییت نمائید.
بیاموزید هر چه را که خاطر می گیرید یا این که می‌سازید به اشتراک بگذارید،‌ حتی در شرایطی که صرفا یک چیز خرد باشد. زمانی علم خویش را به اشتراک می گذارید، به بسط‌دهنده بهتری تبدیل میشوید و به جدید‌کاران امداد می کنید تا مفاهیم کلیدی را فهم و شعور نمایند.
همگی میتوانند این فعالیت را اجرا دهند. میتوانید با یک نوشته ی علمی خرد برای یک وب سایت استارت فرمایید. با تایپ کردن برای دیگر افراد مهارت‌های نرم افزار‌نویسی خویش را بهبود خواهید اعطا کرد. بضاعت توضیح یک معنی و ذکر روش تلاش آن، یک مهارت اصلی برای یک پیشرفت‌دهنده میباشد.
به خاطر داشته باشید، نیازی وجود ندارد در یک حوزه‌ خاصی کارشناس باشید تا بتوانید راجع به موضوعی بنویسید!
4. کدخوانی فرمائید
هر آنچه که درباره ی کد میخوانید، مهارت‌های نرم‌افزار‌نویسی شمارا بهبود میبخشد. با این شغل چیزهای متعددی را کشف خواهید کرد!
در اینجا آنچه را که می توانید برای کدخوانی اجرا دهید آورده‌ایم:
کد در گیت‌هاب
کتاب‌ها
مقاله‌ها
روزنامه‌ها
شما می توانید با تلاوت کدهای بقیه افراد مطالب متعددی را بیاموزید. میتوانید در حوزه کاری خویش متخصصانی پیدا نمایید یا این که از گیت‌هاب به کار گیری نمایید تا کدهای شبیه کدهای خویش را پیدا فرمائید. دیدنی میباشد که بدانید چه‌طور بقیه گسترش‌دهندگان کدنویسی می‌نمایند و اشتباهات را حل می‌نمایند. با این فعالیت شما می توانید مهارت‌های تفکری خویش را پیشرفت دهید. آیا روشی که آنها به کارگیری می‌نمایند خوب از شما میباشد؟
همینطور عملکرد نمایید، هر روز دستکم یک نوشته‌ی‌علمی یا این که تعدادی شیت از کتاب نرم افزار‌نویسی را بخوانید.
5. پرسش نمائید
از زیاد پرسش پرسیدن شرمندگی نکشید!
زمانی چیزی را نمی‌دانید، پرسش پرسیدن می تواند یاری‌کننده باشد. میتوانید به سراغ گروه یا این که دوستان خویش بروید. در شرایطی که کسی را نمی‌شناسید که پرسش خویش را از وی بپرسید، می توانید از انجمن‌های نرم افزار‌نویسی به کار گیری فرمائید.
گه گاه برای فهم یک معنا به توضیحی گوناگون نیاز دارید. این بهتر میباشد که جواب خویش را در وب کاوش نمایید، البته در بعضا مفاد، مایحتاج میباشد از دیگر بسط‌دهندگان پرسش نمائید.
از علم افراد دیگر برای بهبود خویش سود برید. در حالتی که از دیگر پیشرفت‌دهندگان پرسش بپرسید، شانس بالایی وجود داراست که مفاهیم را به خیر و خوبی شعور فرمائید.
در صورتیکه شما هم در مسیر اپ‌نویسی خویش به نکاتی بر خورده‌اید که سبب ساز بهبود مهارت‌های شما شد‌ه‌است، آن را با ما به اشتراک بگذارید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.