داستان یادگیری جاوا توسط من( بخش اول)

۹ بازديد
وقتی که اینجانب دانشجوی کالج تگزاس در دانشکده Austin بودم طراحی اپلیکیشن اندروید بیشتر زمان های یادگیری دانش کامپیوتر پیرامون گویش اپلیکیشن نویسی جاوا بودند و تحت عنوان یک بسط دهنده شرکتی که برای موسسات گوناگون نرم‌افزار نویسی عمل کرده بودم اینجانب بیشتر برای ایجاد کرد نرم افزار های شرکتی و سازمان از لهجه نرم‌افزار نویسی جاوا به کارگیری میکردم. براین اساس اینجانب با گویش نرم افزار نویسی جاوا آشنا شدم و بیشتر زمان ها خویش را با Eclipse اپ نویسی میکردم. خلال این، اینجانب از Spring Tools Suite که به اختصار STS نامیده می‌شد نیز شغل می‌کردم که در واقع تغییراتی در Eclipse IDE ساخت‌و‌ساز کرده بود که یار و همدم با قاب ورک اسپرینگ بر روی اکلیپس نصب می‌شد. اینجانب یار و همدم با این موردها از IntelliJ که به طور ظریف نمی قدرت اذعان کرد یک ابزار متن گشوده میباشد استعمال میکردم. از آنجایی که اینجانب ورژن مبلغی این IDE را بیشتر ترجیح می دادم. شاید برای شما دیدنی باشد که بدانید به جهت کارایی سریع خیس و بعضی از خصوصیت های منحصر دیگر گسترش دهندگان جاوا این IDE را نسبت به بقیه IDE ها ترجیح می‌دهند.
قصه یادگیری جاوا به وسیله اینجانب( نصیب دوم)
صرف لحاظ از اینکه شما از کدام IDE به کار گیری می‌کنید نصب کردن IDE مد لحاظ شما یک اختلال بسیار تعالی میباشد. مسلما شما نیز این گزاره را یک‌سری توشه شنیده اید که: " این اپ بر روی کامپیوتر اینجانب فعالیت می نماید و اینجانب نمی دانم که چرا بر روی کامپیوتر شما شغل نمی نماید".
از آنجایی که یک ابزار گسترش نرم‌افزار مانند اکلیپس می‌تواند به معیار بسیار متعددی متعلق به اطراف ران تایم، پیکربندی کتابخانه ها و سیستم ادله باشد، ساخت یک دور و بر مشترک برای همگی قادر است یک بحران بسیار گرانقدر باشد.
برای اعمال این شغل یک راه‌حل وجود دارااست، ما فعلا در عصری معاش میکنیم که نرم‌افزار نویسی در کلود به ترازو متعددی پیشرفت پیدا نموده است و Eclipse Che یک راه‌حل متن گشوده برای اجرای یک IDE بر محور اکلیپس در یک اطراف کلود container-based ارائه می‌دهد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.