طراحی سایت با تکنولوژی PWA

مقالات طراحي اپليكيشن

طراحی سایت با تکنولوژی PWA

۱۱ بازديد
تکنولوژی نو اینترنت نرم افزار پیش رونده (Progressive Web Application)، طراحی اپلیکیشن اندروید تحولی پهناور در اکران وبسایت روی دستگاه های گوشی ساخت نموده است، و شایسته ترین قابلیت و امکان های نرم افزار های مستقر (native) تلفن همراه را با شایسته ترین قابلیت و امکان های وبسایت در هم آمیخته میباشد. در واقع، اینترنت نرم افزار ها خویش را با دستگاه هوشمند یا این که مرورگری که از آنان به کارگیری می گردند، تطبیق می ‌دهند.
زمانی که برای نخستین دفعه تارنما تماما در دستگاه گوشی مخاطب بارگذاری شد، یک ورژن از تارنما در تلفن همراه مخاطب ذخیره میگردد، و قادر است فورا از آن به کارگیری نماید. بدین مراد حتی مواردی که مخاطب به وب متصل وجود ندارد، تارنما در دسترس مخاطب قرار خواهد داشت. همینطور بعداز اخذ ورژن در تلفن همراه استفاده کننده، صاحبان تارنما از روش Push notification می ‌توانند برای آن مخاطب پیام ارسال نمایند.
داده های عددی ها نماد می دهد، بیشترین یوزرها از روش گوشی وارد سایت‌ها می گردند، در سود می‌قدرت برای ارتقای درجه وب سایت ها و ارتقاء درآمد استحصال و امور، با استعمال از PWA وب سایت ها را به اپ های تلفن همراه متصل کرد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.