اطلاعات کامل تری درباره این ابزار

۹ بازديد
Scrcpy در واقع مبنا و شالوده این ابزار به حساب می آید که یک طراحی اپلیکیشن اندروید نرم افزار خط دستور میباشد بدین ترتیب هیچ دکمه گرافیکی ندارد که بتوانید با جنبش آن را مدیر فرمائید. خلال این، این ابزار دکمه رجوع و برگشت و home نیز ندارد و نکته دیگر نیز این میباشد که رابطه قربت با ترمینال لینوکس داراست. ابزار Guiscrcpy در واقع پنل های گرافیکی را به scrcpy اضافه می نماید و بدین ترتیب هر کاربری میتواند آن را اعمال نماید فارغ از آن که نیاز داشته باشید اطلاعاتی را از روش وب ارسال نماید. در‌این ابزار کلیه چیز با استعمال از USB و وای فای فعالیت می نماید.
نصب این ابزار
پیش از آن که‌این ابزار را نصب فرمائید شما می بایست برخی از پیش نیازهای آن را نصب نمایید که مهم‌ترین آن‌ها به عبارتی scrcpy میباشد. ریلکس ترین و سریع ترین نحوه برای نصب scrcpy به کار گیری از snap میباشد که برای بیشتر توزیع های لینوکس در دسترس میباشد. در صورتیکه شما snap را نصب نموده اید و در سیستم شما فعال میباشد شما می‌توانید از روش آن به راحتی مبادرت به نصب scrcpy با به کارگیری از صرفا یک امر بی آلایش نمایید:
$ sudo snap install scrcpy
وقتی که scrcpy در حالا نصب میباشد شما میتوانید تعلق های دیگر را هم نصب نمایید. گروه ابزارهای DirectMedia Layer برای اکران و تعامل با شیت اکران ما یحتاج می باشند و Android Debug Bridge نیز به شما امداد می نماید تا کامپیوتر خویش را به ورقه اکران متصل فرمائید.
در Fedora و یا این که CentOS می‌توانید از فرمان پایین استعمال نمائید:
$ sudo dnf install SDL2 android-tools
در Ubuntu و یا این که Debian از امر تحت برای این عمل استعمال فرمائید:
$ sudo apt install SDL2 android-tools-adb
در بقیه ترمینال ها هم می‌توانید از امر تحت استعمال نمایید:
$ python3 -m pip install -r requirements.txt –user
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.