ReactJS چیست؟

مقالات طراحي اپليكيشن

ReactJS چیست؟

۸ بازديد
می اقتدار ReactJS را یک ابزار برای ساخت‌و‌ساز رابط کاربری معرفی کرد که طراحی اپلیکیشن اندروید برای نخستین دفعه در سال ۲۰۱۱ به وسیله کمپانی مشهور چهره بوک گزینه به کار گیری قرار گرفت. در واقع React یک راه‌حل برای توسعه و گسترش دهندگان بود که از آن برای حل مشکلاتی که در هنگام ساخت رابط کاربری با آنان مواجه می شدند به کار گیری می کردند. به کار گیری از ReactJS به پیشرفت دهندگان اینترنت امداد می نماید که در ساخت و ساز رابط های کاربری بغرنج که دارنده اجزای گوناگون و غامض میباشند که برای پیاده سازی آن ها می بایست مجال بسیار متعددی را صرف کرد تا فعالیت شل ‌تری را در پیش داشته باشند و بتوانند سوای به کار گیری از کدهای جاوا اسکریپت این رابط های کاربری را پیاده سازی نمایند.
در حالی که React بسیار مشابه به کادر ورک های فرانت اند است مقداری از نظر فنی با آن‌ها دارنده تفاوت میباشد، از حیث فنی این یک کتابخانه رابط کاربری میباشد که مشتمل بر برخی از خصوصیت های کادر ورک های فرانت اند میباشد البته غرض مهم آن سازماندهی موادسازنده متفاوت Html میباشد.
حیث عموم معمولی درباره ReactJS
اکثری از عموم داعیه دارا هستند که در واقع ReactJS سخن V در معماری MVC میباشد، این به آن معناست که به جای اینکه React همه کارهایی که بیشتر کادر ورک ها جاری ساختن میدهند را اعمال دهد بیشتر بر روی ایجاد HTML برای نرم افزار ها تمرکز نموده است و این فعالیت را به شکلی بسیار قشنگ اعمال میدهد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.