در برنامه نویسی حتما در انجام یک پروژه کد نویسی با دیگران همکاری کنید

۶ بازديد
همیاری با تنی چند از اشخاص در یک پروژه کدنویسی تجارب ی طراحی اپلیکیشن اندروید با ارزشی بوده و نیازمند یادگیری مهارت های جدیدی میباشد.
مهارت های ذیل به عنوان مثال مهارت هایی میباشد که از روش عمل در پروژه های مشترک فرا نمی گیرید:
به کار گیری از گیت ها برای همیاری با بسط گران
برطرف کردن تناقضات و خطاها جان دار در کدها
چه طور عمل را تقسیم و به قسمت های قابل مدیر تقسیم کنیم که گسترش گران بتوانند آنها‌را ایفا دهند.
داشتن این تجربیات منجر می‌گردد تا خاطر بگیرید با سرعت بسط پروژه همگام باشید و از حوزه‌ ی امنتان بیرون گردید و مهارت های تان را به نحو دیده گیری بهبود ببخشید. کدنویسی و معضل های مو جود در پروژه های مرتبط با آن با به بحران کشیدن مهارت هایتان استعدادهایتان را به شایسته ترین صورت نمود میدهد.
طریقه مثبتتان را محافظت فرمائید
یادگیری فارغ از داشتن چهارچوب فرضی صحیح، غیر ممکن میباشد.
اپلیکیشن نویسی عمل دشواری میباشد البته این یک مزیت میباشد؛ در حالتی که نرم‌افزار نویسی عمل راحتی بود برنامه نویس ها هیچ وقت برای کمپانی هایی که در آن‌ها سرگرم به عمل می باشند باارزش نبودند.
برای یک آغاز غالب تحت عنوان یک اپ نویس، می بایست احساسات را فارغ منطقه ی عمل تان نگه دارید؛ از جمله یک اشتباه در روند کدنویسی یک فاجعه ی ناگوار وجود ندارد بلکه صرفا سود با آنچه انتظار داشته اید گوناگون بوده و شما مدام می‌توانید تغییرات را انجام فرمایید. شانس مجدد وجود داراست پس اشتباهای تان قدمی رو به جلو میباشد خیر یک فاجعه.
مجال های ناامید کننده گاها پیش خواهند آمد؛ حل کردن ایرادات همواره با نگرانی خیال یار میباشد ولی این نگرانی نباید شمارا به عقب براند و از اعمال آن شغل پشیمان تان نماید؛ تداوم عمل یک کدام از اصولی میباشد که هیچ گاه نباید نقض گردد؛ پس ادامه دهید و به خاطر داشته باشید که بعداز برطرف شدن ایراد به خودتان افتخار خواهید کرد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.