در طراحی اپلیکیشن تست‌کنندگان انتظار دارند کد را یاد بگیرند

۶ بازديد
آزمایش‌کنندگانی که شیوه کدزنی و خود کار‌سازی اسکریپت‌ها برای طراحی اپلیکیشن اندروید آزمایش مفاد متعدد را میدانند، تقاضای بالایی برای DevOps دارا‌هستند. در صورتی شما آزمایش‌کننده میباشید و نگران می‌باشید که آیا بایستی کدنویسی را خاطر بگیرید یا این که خیر، سفارش ما این میباشد که کدنویسی را خاطر بگیرید. امروزه شعور ابزارهای متعدد DevOps و خودکارسازی اسکریپت‌ها نقش مهمی در توسعه و گسترش برنامه دارا‌هستند و این فرمان در سال 2019 بیشتر آیتم اعتنا قرار خواهد گرفت.
آزمایش‌کنندگان در صورتی‌که کدنویسی و تایپ کردن اسکریپت‌های آزمایش اتوماتیک را خاطر نگیرند، کارشان عالی پیش نمی‌رود. آزمایش دستی در سال 2019 منسوخ گردد و فرصت متعددی را صرف می‌نماید. اتوماسیون در آزمایش خیر فقط فایده‌وری را ارتقا میدهد بلکه ضمانت می‌نماید که خصوصیت‌ها سریع‌خیس به بازار تحویل داده ‌شوند.
4. ارتقا تایید معماری میکروسرویس‌ها
DevOps و میکروسرویس‌ها به تازگی دست به دست می شوند. میکروسرویس‌ها غیروابسته میباشند و از این رو هیچ تعلق تولید نمیکنند و وقتی که چیزی نادرست میباشد، سیستم‌های دیگر را نقض می‌نمایند. معماری میکروسرویس‌ها به کمپانی‌ها یاری می‌نماید تا به راحتی خصوصیت‌های نو را اضافه کرده و پیشرفت دهند. انتظار می‌رود کمپانی‌ها به سمت معماری میکروسرویس جنبش نمایند تا فرصت جاری ساختن و تحویل موءثر را ارتقاء دهند. صرفا در ادامه دیگر افراد نباشید و خودتان دنبالش باشید و شعور نمائید که چرا می بایست از معماری میکروسرویس به کارگیری فرمائید.
5. بیشتر کمپانی‌ها انتظار دارا هستند تا ورژن‌های سرمایه‌گذاری گردیده را گزینش نمایند
هنوز کمپانی‌های اکثری وجود دارا‌هستند که نمی‌دانند ابزارهای موردنیازشان را بخرند یا این که خودشان بسازند. ولی ما به شما سفارش می کنیم خوب میباشد که آنان را بخرید. این فعالیت خیر فقط به شما یاری می‌نماید تا بر هدف ها خویش تمرکز نمائید بلکه منفعت‌وری را تماما با اعتنا به پلت‌هیبت فرد ثالث ارتقاء می دهد. اینک بخش اعظمی از کمپانی‌ها از ورژن‌های سرمایه‌گذاری‌گردیده برای تهیه نمودن زیرساخت‌های خویش و اعتقادوباور از امنیت در شایسته ترین حالت ممکن به کار گیری می‌نمایند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.