مزایا و معایب Scala

مقالات طراحي اپليكيشن

مزایا و معایب Scala

۵ بازديد
یک مزیت بسیار تبارک آن این میباشد که با این که یک کدام از لهجه های طراحی اپلیکیشن اندروید اپ نویسی فانکشنال میباشد البته نسبت به بخش اعظمی از لهجه های اپ نویسی فانکشنال دیگر بسیار انعطاف پذیر میباشد. البته عیب بسیار بلندمرتبه آن نیز این میباشد که بعضی وقتها در برخی از نرم افزار ها، درنگ کردن به طور فانکشنال بسیار طاقت فرسا میباشد.
Haskell از سایر لهجه های اپلیکیشن نویسی فانکشنال
Scala فقط گزینه از گویش های نرم‌افزار نویسی فانکشنال با یک جامعه یوزرها عالی وجود ندارد، یکی‌از دیگر از لهجه های اپ نویسی فانکشنال Haskell میباشد که یک گویش بسیار بهتر برای آغاز اپلیکیشن نویسی میباشد. اینک این گویش اپلیکیشن نویسی برای پروژه های تبارک کمپانی هایی همانند فیسبوک آیتم به کار گیری قرار میگیرد. این لهجه دارنده عملکردی بسیار بهتر در پروژه های تبارک است. اتفاقی که در اکثری از گویش های نرم‌افزار نویسی آکادمیک نمی افتد.
مزیت ها و معایب گویش اپ نویسی Haskell
مزیت بسیار بلندمرتبه این گویش این میباشد که به طور بدون نقص در پروژه های گرانقدر آزمایش گردیده است و از آن پاسخ گرفته اند، عیب تبارک این گویش نیز این میباشد که شاید تامل کردن به طور فانکشنال مستلزم این مسئله باشد که بعضا از عادت های بد خویش را کنار بگذارید.
Jolt از شایسته ترین لهجه های نرم افزار نویسی
در یک زمان Xml وسیع ترین data format جهان بود، یک لهجه اپ نویسی فانکشنال XSLT میباشد که یک کدام از شایسته ترین ابزارهای برای فعالیت کردن با گروه اطلاعات در XML میباشد. اکنون که JSON در جهان محصل گردیده است Jolt یکی آیتم های عمل کردن با داده های JSON و ساخت‌و‌ساز تغییرات در آن میباشد. شما میتوانید فیلترهای متعددی را درین لهجه اپلیکیشن نویسی بنویسید که مشخصات را حصول نماید و آن گاه JOLT می‌تواند آن ها را به به عبارتی شکلی که می‌خواهید پیدا نماید.
مزایا و معایب Jolt
برای حل اکثری از اشتباهات معمول، Json بسیار معمولی میباشد و این یکی مهم‌ترین مزیت های آن نسبت به بخش اعظمی از لهجه های نرم افزار نویسی میباشد، مهم ترین عیب آن نیز این میباشد که ساخت‌و‌ساز تغییرات در بعضا از پوشه های Json غیرممکن میباشد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.