سایت های مورد نیاز یک برنامه نویس اندروید و دیگر برنامه نویس ها

۴ بازديد
برای نرم افزار نویسی و عالی کار کردن در آن بایستی از وب سایت های طراحی اپلیکیشن اندروید مایحتاج اپ نویسی یاری گرفت. در‌این متن به معرفی وبسایت های ما یحتاج نرم‌افزار نویسی میپردازیم.
با توسعه تکنولوژی تعداد اشخاصی که به نرم‌افزار نویسی روی میاورند بیشتر گردیده و بازار فعالیت برای این اشخاص نیز مساعد میباشد. تارنما های مایحتاج نرم‌افزار نویسی در این باره میتوانند شایسته ترین امداد و راهنما برای اشخاص باشند. نرم‌افزار نویسی برای سیستم استدلال اندروید نیز یکی از دیگر از موضوعاتی میباشد که به انگیزه محبوبیت این سیستم ادله امروزه رونق گرفته میباشد. پیرو ی متن به نظارت وب سایت های موردنیاز برای اپ نویسی اندروید و دیگر اپ نویسی ها می‌پردازیم و آنان را معرفی میکنیم.
وب سایت NINJA MOCK
او‌لین سایتی که جزء وبسایت های موردنیاز اپ نویسی میباشد، وب سایت نینجا میباشد که به کارگیری از آن به طور بدون پول بوده و به شما این قابلیت و امکان را میدهد تا بتوانید اسکلت بندی یا این که مثال سازی را در معدود ترین فرصت جاری ساختن دهید و نرم افزار اندرویدتان را نرم‌افزار نویسی فرمائید. در واقعیت در حالتی که بخواهید قابل انعطاف افزاری را اپلیکیشن نویسی و پیاده سازی نمائید با به کار گیری از این تارنما میتوانید نمای اپلیکیشن را مشاهده کنید. این تارنما صرفا جزء وب سایت های مایحتاج اپلیکیشن نویسی اندروید نبوده و برای ویندوز فون، اینترنت، ای وی اس و SURFace نیز جزء وبسایت های موردنیاز محسوب گردیده و گزینه استعمال قرار می‌گیرد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.