چند ویژگی جدید نسخه ASP.NET Core 2.1

مقالات طراحي اپليكيشن

چند ویژگی جدید نسخه ASP.NET Core 2.1

۴ بازديد
خصوصیت‌های نو ASP.NET Core 2.1 در طراحی اپلیکیشن اندروید لاین رایا پارس بهبود سرور و سرعت کتابخانه‌ای شگفت‌انگیز میباشد. ASP.NET Core 2.1 با یک فریمورک تازه یار و همدم میباشد.
ASP.NET Core 2.1 وارد بازار شد! شگفت‌انگیزترین خصوصیت‌های کد نویسی در‌این ورژن چشم می گردد. رسیدگی‌های زیادی شکل گرفت و معین شد که استحضار از خصوصیت‌های نو ASP.NET Core 2.1 می تواند استعمال از آن را کاربردی‌خیس کند. درین نوشته‌ی‌علمی 10 خصوصیت اختصاصی ASP.NET Core 2.1 را موردبررسی قرار میدهیم با ما یاور باشید.
ارائه فریمورک signalIR در ورژن ASP.NET Core 2.1
اپلیکیشن‌های آنلاین و چت هرروز رویش می یابند و از مجموعه اپلیکیشن‌های دوست داستنی در سراسر عالم در میان خردسال ها و جوان ها به حساب می آید. Signalir کادر ورکی بسیار مطلوب برای تایپ کردن اپلیکیشن‌های بازی و چت میباشد که تاکنون برای ASP.NET Core در دسترس خلا، البته ورژن ASP.NET Core 2.1 منتشر شد و بر این انتظار نقطه پایان بخشید. این تابع برای این قاب ورک ویرایش گردیده‌است و سیستم بسیار کارآمدی داراست. خصوصیت دومین که در ورژن ASP.NET Core 2.1 چشم می شود امنیت بسیار بالای آن میباشد. شما در ورژن ASP.NET Core 2.1 می توانید برای ساخت‌و‌ساز پروژه وارد آیتم configure for https گردید وبه این ترتیب امنیت موردنیاز را برای پروژه خویش مهیا سازید. به این ترتیب جابجایی داده ها دربین کلاینت و سرور بسیار امن میباشد برای نرم‌افزار‌هایی که با درگاه‌های پرداخت مالی هم پا میباشد یک مورد بسیار کارآمد به حساب می‌آید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.