سال 1396، سال محتوای سایت شماست!

مقالات طراحي اپليكيشن

سال 1396، سال محتوای سایت شماست!

۴ بازديد
محتواتون مثل صحرا کم آب گردیده؟ گاهی حتی برای طراحی اپلیکیشن اندروید ماهر ها رایا پارس و سایتهای زبده هم پیش میاد. الزاما هم چیز بدی وجود ندارد. نشونه تعالی شدنه!
طی مجال زیرا خواننده ها مدام شایسته ترین ها رو روی وب سایت شما خوندن، عادت میکنن مدام انتظار محتوای کیفیت بالا داشته باشن. وب لاگ ها بایستی مدام بطور مداوم خودشونو ارتقاء تن و ایده پرداز باشند تا بتونن استفاده کننده رو راضی نگه دارا‌هستند. این میانه فرصتهایی هم میباشد که بتونید محتواتونو عالی فرمایید. چطوری؟ ما اینجا براتون 7 شیوه توصیه می کنیم:
فرمت جدیدی معرفی فرمائید
با این شیوه میتونید براحتی و به شایسته ترین نحوه محتواتونو تو مسیر درستش بندازید. ما یحتاج وجود ندارد چیزهایی رو که توشون خوبید فدا فرمایید یا این که از ترک چیزهایی که توشون خیلی خوب نیستید بترسید.
دستکاری ها و تغییرات کوچیک میتونه برای خواننده هاتون تاثیر خیلی خیر داشته باشه. مشاهده کنید به چه روشهایی میتونید دسترسی به محتواتونو معمولی خیس نمائید تا خواننده ها راحتتر بتونن مطالبتونو بخونن. مدام یه راهی می‌باشد که بشه امور رو بی آلایش خیس کرد.
عمقی عمل فرمائید
معمولا پست ها دربین 500 تا 1000 واژه ای می باشند، ولی میتونید بیشتر از این هم بنویسید. از طرف دیگه اگه نتونستید به 500 تا برسونید، مسئله رو عمیق خیس تحقیق نمائید، بدین ترتیب میتونید مقاله رو به 2000 واژه و حتی بیشتر برسونید.
محتوای بهتر کاربرها رو در سطح عمیقتری مشغول میکنه. مسائلی رو گشوده نمائید که کاربرهای سایتتون بهشون عشق و علاقه نشون میدن یا این که مسائل داغی که پیش از این بهشون نپرداختید رو توسعه و گسترش بدید. محتواهای زمان بر به استفاده کننده مطالبی با ارزشی حقیقی و واقعی و ملموس ارائه میکنه و از این جهت میتونه صحرای کم آب محتواتونو آبیاری کنه.
یک کدام از دو تا گزارش بنویسید:
گزارش ها دربردارنده اطلاعاتی درباره‌ی یک مسئله خاص ارائه میدن. این قطعات عمیق محتوا یه زمینه یا این که مشکلی رو مطرح میکنند و سپس هم راهکار هایی براش ارائه میدن. معمولا کاربرها برای اینکه بتونن به نقل از دسترسی داشته باشن دستکم بایستی یه نشانی اینترنتی تن تا بتونن گزارش رو به طور فرمت PDF دانلود نمایند.
گزارش بایستی دستکم 2000 واژه باشه و با ارائه اطلاعات در جدول و نمودار ظاهری ماهر به خودش بگیره، کتابت خیر و خوبی داشته باشه و ویراستاری گردیده باشه. در واقع گزارش خیر پست بلاگ به اکانت میاد و خیر کتاب الکترونیک. چگالی و توجه گزارشهای منتشر گردیده نشونه سطح تخصص مولف وب سایت در اون حوزه میباشد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.