DevOps چیست؟

مقالات طراحي اپليكيشن

DevOps چیست؟

۳ بازديد
گسترش (Development)
این نصیب کلی شغل یا این که خصوصیت های طراحی اپلیکیشن اندروید عمل رایا پارس مشخص و معلوم گردیده و گسترش دهندگان همیاری و کد نویسی می نمایند، قهوه می‌نوشند و آتی را تغییر تحول میدهند.
مطرح ترین مقصود یک مهندس DevOps درین مرحله این میباشد که از رویه بیرون گردد. مراد اینجانب این میباشد که آنان نیاز دارا هستند تا پیشرفت دهندگان را در ایفا شایسته ترین کارشان به غایت سرعتی که ممکن میباشد و در راهی که با غرض پایانی یعنی ایجاد سازگار میباشد ، فعال نمایند.
در واقعیت جایی میباشد که برخی ابزارها وارد عمل میگردند. اذن دهید بگوییم مهندسان DevOps مجال خویش را صرف این می نمایند که چه گونه پایین تشکیل داد های بهتر را کنار هم قرار داده و با فضا نرم‌افزار هماهنگ نماید. ولی این عمل اقتدار، جلوه و شکوه نرم‌افزار که به وسیله گسترش دهندگان در دور و اطراف های متفاوت جاری ساختن می گردند، ازبین می رود.
اشکار میباشد که ما نمی توانیم یقین نتیجه ها کنیم که هرکدام از بسط دهندگان ، دور و بر پایانی دقیقا ساخت‌و‌ساز اعمال میدهند چون این شغل قابلیت پذیر وجود ندارد. ولی می‌توانیم این شغل را تا حد متعددی رفع کنیم. Container ها اصلی ترین دلیلی میباشد که‌این عمل ممکن میباشد، همینطور از قبلی تا کنون قادر خواهیم بود بعضا از امور را در ماشین مجازی اعمال دهیم.
پرسش هایی که مهندسان DevOps درین قدم مطرح می نمایند...
-چه‌طور به بسط دهندگان قابلیت به کارگیری از ابزار های آیتم عشق شان در فضای کالا می باشند را بدهیم؟
-به چه شکل میتوانیم گسترش دهندگان را فعال کنیم تا کارآمد خیس باشند؟
-چه گونه می‌توانیم به گسترش دهندگان در خصوص محیطی که درحال تشکیل داد آن میباشند یادگرفتن دهیم؟
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.