نرم‌افزار نويسي اندرويد با پايتون

۵۱ بازديد

آغاز فعاليت نرم‌افزار نويسي اندرويد با پايتون

 

يك طراحي اپليكيشن اندرويد  كتابخانه در واقع تيم اي از كدهاي فراهم است و مشتمل بر توابعي ميباشد كه برنامه نويس ها بدليل دوران معدود گسترش چنين كدهايي از اين كتابخانه هاي فراهم استعمال مي نمايند تا پروژه خويش را سريعا توسعه و گسترش دهند. درصورتي كه شما اولي بارتان ميباشد كه مي‌خواهيد پايتون خاطر بگيريد بهتر ميباشد از پايتون ۳ استارت نماييد و مدام علم گويش پايتون را بروز نگه داريد.

 

نوشته ي علمي پييشنهادي : فراگيري مجاني يادگيري ماشين با پايتون
فراگيري بدون‌پول يادگيري ماشين با پايتون
چرا بهتر ميباشد اپليكيشن نويسي اندرويد با پايتون صورت پذيرد؟
پايتون بضاعت و توان اجرا در هر يك از سيستم دليل هاي اصلي از قبيل لينوكس، يونيكس،ويندوز، مك و غيره را داراست كه قادر است آيتم قابل قبولي براي اپ نويسي اندرويد باشد.
لهجه پايتون، زباني با مضمون‌ و هدفدار ارائه مي نمايد تا به شما اذن دهد اپليكيشن هايي با مقياس كوچك و پهناور به طور بدون پول و سواي محدوديت گسترش دهيد كه در اينجا سود مي گيريم اپ نويسي اندرويد با پايتون بسيار معمولي انجام مي‌گيرد.
گونه هاي ابزارهاي ارائه گرديده بوسيله پايتون براي هر دو مجموعه بسط دهندگان و مديران سيستم وجود دارااست يعني در نرم افزار نويسي اندرويد با پايتون تنوع ابزار زياد ميباشد.
با دقت به توان پايتون براي انعطاف پذير بودن و پويا بودن ، كاربراني مانند گوگل، ياهو و آي بي ام از فعاليت كردن با آن لذت مي‌برند پس مي قدرت بيان كرد كه نرم‌افزار نويسي اندرويد با پايتون جذاب خيس خواهد بود.
نرخ انتقال و سرعت گسترش در پايتون بسيار بالا ميباشد كه اذن ميدهد نرم افزار هاي شبيه در كليه پلت فرم ها فعاليت نمايند.
پايتون براي عمل بر روي يك وظيفه خاصي دربرگيرنده كتابخانه هاي بي نياز و بخش اعظمي از بسته هاي ديگر ميباشد پس در محدوديتي در توابع نداريم.
نقش پايتون در توسعه و گسترش گوشي
بسط نرم افزار هاي گوشي به جهت توسعه دامنه آن به نصيب عمده اي از كسب و عمل تبديل شده‌است. چهارچوب پلتفرم پايتون در اكثري از سيستم عوامل از قبيل اندرويد، ويندوز۷، لينوكس و مك اجرا مي گردد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.