اپليكيشن‌هاي كاربردي براي ارتقاي امنيت گوشي‌هاي هوشمند

۴۱ بازديد

اپليكيشن‌هاي كاربردي براي ارتقاي امنيت گوشي‌هاي هوشمند

لبته خط مش اين دو پلت‌فرم در قضيه قابليت و  طراحي اپليكيشن اندرويد امكان‌هاي امنيتي متعدد ميباشد به‌اين مفهوم كه در آي‌اواس، بيشتر كارايي مي گردد تا خصوصيت‌هاي تازه به خويش پلت‌فرم اضافه و امنيت داده ها يوزرها را تضمين نمايد، اين درحالي ميباشد كه گوگل علاوه بر افزودن برخي امكان‌هاي امنيتي، اين قابليت و امكان را براي بقيه كمپاني‌ها آماده كرده تا برنامه‌هايي را براي اين خواسته پباده سازي كرده و در چنگ يوزرها قرار دهند. در پي قصد داريم تا به ۹ نرم‌افزار كه ميتوانند سبب به ارتقاي امنيت و اطراف فردي يوزرها شوند، اشاره كنيم.
Access Dots: خوشبختانه در آي‌اواس ۱۴، قابليت و امكان جديدي اضافه گرديده كه در شكل به كارگيري يك برنامه خاص از دوربين يا اين كه ميكروفون تلفن همراه، پيام هشداري روي نمايشگر ظواهر و استفاده كننده از اين زمينه باخبر ميگردد. اين وظيفه ولي در موبايل‌هاي اندرويدي نيست و يك كدام از شايسته ترين ابزارها كه از چنين قابليتي فايده ميبرد، Access Dots اسم داراست. به كار گيري از اين نرم افزار بسيار بي آلايش ميباشد به‌طوري‌كه بعداز نصب، در حالتي كه اپليكيشني به‌شكل پنهاني در اكنون به كار گيري از دوربين يا اين كه ميكروفون موبايل باشد، يك پيام در بخش استاتوس توشه نمايان گردد.
Jumbo: با نرم افزار جامبو ميتوانيد اطلاعاتي را كه از خويش در كانال‌هاي اجتماعي به اشتراك مي گذاريد، رئيس و معلوم نماييد كه‌اين كانال‌ها تا چه حد به داده ها فردي‌تان دسترسي داشته باشند. جامبو مستقيما به حساب‌هاي شما در كانال‌هاي اجتماعي متصل مي شود و خدمت‌هاي مختلفي را در اختيارتان مي گذارد. از جمله ميتوانيد با ياري جامبو، پست‌هاي كهن‌خويش در توييتر را به‌شكل اتومات تميز فرمائيد، از دسترسي گوگل به داده ها فردي خويش دوري و بازدارنده از جمع آوري داده ها بوسيله اين موسسه گرديد يا اين كه محدوديت‌هايي را در اكران تبليغات در پلت‌فرم‌هايي همانند چهره‌بوك اعمال نماييد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.