طراحي اپ هاي تخصصي اندرويد

مقالات طراحي اپليكيشن

طراحي اپ هاي تخصصي اندرويد

۴۸ بازديد

چه عواملي سبب مي‌گردد كه عموم آيفون را به طراحي اپليكيشن اندرويد  تعيين نمايند؟ چرا به مكان فولكس واگن تسلا بخريم؟ آيا عموم صرفا چرا‌كه گرسنه مي باشند به رستوران ۳ ستاره ميشلين ميروند؟
بازاريابي صداييست كه به عموم ميگويد شما چه كسي مي‌باشيد، براي چه چيزي ايستادگي مي‌كنيد و تفاوت شما با مورد هاي مو جود چه چيزي است. در واقع بازاريابي عبارت ميباشد از اعتماد، همدلي و ساخت و ساز رابطه با عموم.
بازاريابي سواليست كه نمي توانيد با منطق آن را حل فرماييد و صرفا راه و روش پيش رو ساخت‌و‌ساز رابطه فردي ميباشد.
از كجا آغاز نمائيد؟ ۳ پرسش بي آلايش بپرسيد:
اپ شما چه مشكلي را حل مي نمايد؟اپليكيشن شما براي چه افرادي ميباشد؟چه گونه مي‌توانيد به‌اين اشخاص برسيد.۹- از روش بازخوردهاي يوزرها برنامه خودتان را افزايش بدهيد

برخورد حقيقي و واقعي استفاده كننده براي ساختن يك نرم افزار اصلي ميباشد. شما ميتوانيد از بازخوردها و فيدبك هاي كاربراني كه از اپليكيشن شما به كار گيري كرده اند براي پيشرفت نرم‌افزار خودتان استعمال فرمائيد. با طرز هاي تحت ميتوانيد اين عمل را انجام بدهيد:
براي گردآوري داده هاي معدودّي، برنامه را تجزيه و چك فرماييداز نظرسنجي ها و مذاكره ها براي بدست آوردن داده هاي كيفي استعمال فرمائيدمرتباً با يوزرها خويش سخن كرده و رابطه فردي برقرار نمائيدبي آلايش ترين راه و روش براي اخذ برخورد يوزرها نسبت به نرم‌افزار­تان، ارسال معمولي يك نشاني اينترنتي فردي براي پرسيدن حالت آنان و روش استعمال از نرم‌افزار شماست.
شما به معناي حقيقي و واقعي واژه بايستي بپرسيد: “فعاليت با نرم افزار اينجانب براي شما چطور ميباشد؟” نيازي به هيچ تجزيه و چك پيچيده اي وجود ندارد!
نكته اساسي همين كلمه و واژه چطور ميباشد. قرار وجود ندارد بپرسيد چقدر نرم افزار شمارا دوست دارا هستند يا اين كه دلشان مي‌خواهد چه پيشرفت هايي نمايد. مي‌توانيد چنين سوالاتي را از روش پرسشنامه هايي كه فراهم مي‌كنيد بپرسيد.
در روند بعدي ليستي از پيشرفت هاي احتمالي را ساخت‌و‌ساز كرده و موردها مو جود در‌اين دو دسته را تصحيح فرماييد:
مواقعي كه غلط روشن ميباشد را برطرف نمائيدمواقعي كه به راحتي حل مي‌شوند را برطرف فرماييدمساله را خيلي دشوار و پيچيده نكنيد. قرار وجود ندارد موشك هوا فرماييد! مواقعي كه بايستي بهبود پيدا نمايند را بهبود ببخشيد و تخت‌گاز ورژن تازه اپ تان را منتشر فرمائيد. كليد عمل با برخورد استفاده كننده، تست عملكردها و حاصل ميباشد. تا‌زماني‌كه فرضياتتان را تست نكنيد هيچ كس نمي فهمد آيا نرم‌افزار شما با اين موردها بهتر كار مي نمايد يا اين كه خير.
مي‌توانيد نرم افزار خودتان را با TestFlight آزمايش فرمائيد. به آساني اشخاص متفاوت را براي به كارگيري آزمايشي از نرم‌افزار تان دعوت فرمائيد و ورژن نو اپ خويش را براي آنان ارسال فرماييد. شما ميتوانيد حداكثر ۱۰٫۰۰۰ نفر را دعوت نمائيد و آنان ميتوانند در زمينه‌ي آخري ورژن نرم افزار شما برخورد سريع بدهند.
چقدر برهه زماني بايستي صرف نمائيد؟ از يك‌سري ساعت تا يك سري روز براي براي تست UI / UX وقت بگذاريد. زياده روي نكنيد.چقدر بايستي هزينه نماييد؟ براي خريد ابزار خوب بايستي با دقت به نيازتان هزينه فرماييد.گام‌بعدي چه ميباشد؟اولي چيزي كه مي بايست يادتان باشد اين ميباشد كه درك كردن پروسه عمل اهميت ندارد؛ شما بايستي مسير را طي نمائيد. اجراي هريك از اين فرآيند در ايجاد يك اپ برنده بسيار اهميت داراست. دوم اينكه شما بايستي به اپليكيشني كه ساخته ايد به ديده يك تجارت و كسب و فعاليت نگاه فرماييد. اين نرم‌افزار يك مقصود تجاري براي ارائه چيزيست كه شما در توانتان بوده و از طرف ديگر مي بايست بتواند مخارج شمارا هم تامين نمايد. درضمن شما بايستي خودتان را در بازار رقابت نگه داريد و عقب نشيني نكنيد.
هر توشه كه ورژن جديدي از اپ خودتان ارائه مي‌كنيد، به بازخوردهاي يوزرها و نقاط ضعف و قوت اپ اعتنا نمائيد و ورژن تازه آن را مطابق با نياز آن ها ارائه فرمائيد. از باخت ها درس بگيريد و اشتباهاتتان را تكرار نكنيد.
پيشنهاد ما به شما اين ميباشد در هر مرحله از فعاليت توليد نرم‌افزار از خودتان بپرسيد كه در كجاي مسير قرار داريد و قدم‌بعدي را به شايسته ترين صورت ممكن برداريد. به پيشرفت، تكان مداوم و كسب ديدگاه و دورانديشي ادامه بدهيد و متوقف نشويد. از قبلي تصميم بگيريد كه‌اين برنامه را براي تاثير گذاشتن مي سازيد يا اين كه تنها جنبه سرگرمي داراست. برنده باشيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.