ويژگي‌ها و مشخصات PWA

مقالات طراحي اپليكيشن

ويژگي‌ها و مشخصات PWA

۲۳ بازديد

از خصوصيت‌ها و خصوصيات PWA مي‌اقتدار به دسترسي سهل و طراحي اپليكيشن اندرويد ، سازش بي نقص نرم‌افزار با مرورگر، پيشرفت تدريجي نرم افزار، برخورداري از استراتژي پباده سازي روز و تجربه كاربري بهتر و شل‌خيس اشاره نمود. شما مي توانيد از PWA در مرورگرهاي مختلفي همانند كروم، اپرا، سافاري و غيره به كارگيري نمائيد. افزون بر آن مي‌اقتدار PWA را بر كاغذ دسكتاب خويش فعال‌ساز‌ي كرده و به اين شكل هم از آن به كار گيري نمائيد. شما براي استعمال از PWA به هيچ‌سيرتكامل اينترنتي نياز نداريد و به طور آفلاين ميتوانيد به داده ها روز اپليكيشن دست پيدا نمائيد. حتي نرم‌افزار‌هاي PWA به يوزرها امكان راه‌اندازي اعلان هم داده اند، كافي‌ ميباشد مورد راه‌اندازي اعلان را فشار دهيد تا از آن نيز برخوردار گرديد. از ساير خصوصيات PWA مي‌قدرت به قابليت و امكان آپ ديت شدن اپ‌ها اشاره نمود. شما مي توانيد PWA را از روش CSS, HTTPS, JAVA بسازيد.
شما تحت عنوان يك طراح ميتوانيد به راحتي PWA مطلوب سايت يا اين كه اپ خويش را فعال سازي نمائيد و از روش ساخت‌و‌ساز URL مطلوب آن به گوگل و ديگر موتورهاي كاوش قابليت دسترسي به نرم‌افزار خويش را بدهيد. كافي ميباشد URL نرم‌افزار خويش را في مابين يوزرها غرض‌تان به اشتراك بگذاريد تا آن ها هم بتوانند به اپليكيشن دسترسي پيدا كرده و از آن استعمال نمايند. به لطف امكان‌هاي بالايي كه‌اين بستر اينترنتي داراست، مي‌اقتدار اعلام‌كرد كه PWA ميتواند تجربه يوزرها را در طول به كارگيري از اپليكيشن بهبود بخشد.فرق نرم افزار تلفن همراه با PWA در چه مي‌باشد؟
PWA باعث به بهبود و ارتقا راحتي يوزرها در طي به كار گيري از Web app مي‌گردد؛ به همين انگيزه به شما سفارش ميگردد مطلقاً PWA براي اينترنت نرم‌افزار خويش فعال‌سازي فرماييد. براين اساس از مزاياي برتر اين بستر نيز فايده مند خواهيد شد. تا اينجا كليه مسائل مطرح شد و با PWA و خصوصيت‌ها و مزاياي آن آشنا شديد؛ ولي آيا تابه اكنون به فرق نرم افزار گوشي با PWA تاءمل نموده ايد؟ در حالتي كه چيزي در رابطه تفاوت‌هاي اين دو نمي دانيد، نيازي به نگراني وجود ندارد چون در پي به آنها اشاره ميكنيم:
دسترسي آفلاين به داده‌ها:
براي مثال تفاوت‌هاي اساسي در ميان PWA و نرم افزار‌هاي تلفن همراه مي‌اقتدار به به كارگيري آفلاين از PWA و آنلاين از نرم افزار تلفن همراه اشاره نمود. در واقع مخاطب شما نيازي به دانلود و نصب هيچ‌سيرتكامل نرم‌افزار PWA ندارد و به آساني از روش يك مرورگر يا اين كه نصب آفلاين نرم افزار بر روي دستگاه خويش ميتواند از آن استعمال نمايد.
سرعت فراتر PWA:
PWA سرعت بالايي در ذخيره سازي و استعمال از داده‌هاي گوناگون داراست. براين اساس كاربراني كه در هم اكنون استعمال از نرم افزار‌هاي PWA ميباشند مي توانند در سريع‌ترين فرصت ممكن به داده‌هاي تازه و مختلفي دسترسي پيدا نمايند و مدام آپديت باشند. يك كدام از نمونه‌هاي جذاب PWA توييتر ميباشد؛ ولي توييتر نرم افزار گوشي اختصاصي اندرويد و iOS هم داراست.
فارغ از نياز به دانلود و نصب:
اپليكيشن هايي كه با PWA ساخته مي‌شوند، هيچ‌سيرتكامل نيازي به دانلود ندارند. شما ميتوانيد به راحتي از روش مرورگر خويش به نرم افزار PWA مد نظرتان دسترسي پيدا نمائيد و سواي هيچ‌سيرتكامل دانلودي در سريع‌ترين مجال ممكن به داده‌ها دسترسي پيدا فرمائيد.
PWA
فارغ از نياز به فضاي ذخيره سازي:
ديگر فرق نرم افزار تلفن همراه با PWA عدم نياز به فضاي ذخيره سازي ميباشد. برخلاف نرم‌افزار‌هاي تلفن همراه متعدد (اپليكيشن هايي همانند تلگرام، واتس اپليكيشن، او چت و…) كه شما به دانلود نرم‌افزار و نصب آن (ذخيره سازي اپ روي موبايل و تبلت) به مراد استعمال از نرم افزار نياز داريد، براي به كار گيري از نرم‌افزار PWA به هيچگونه فضايي براي ذخيره سازي نرم‌افزار نياز نداريد و صرفا استعمال از يك مرورگر براي دسترسي به نرم‌افزار كافي ميباشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.