طراحي اپليكيشن موبايل داراي هدف باشد

۲۴ بازديد

پباده سازي نرم افزار تلفن همراه هم مانند هر فعاليت ديگري طراحي اپليكيشن اندرويد دارنده مقصود باشد. داشتن مقصود معين يعني داشتن مقصد معلوم و صحيح طي كردن آن يعني به موقع وصال به مقصد به دليل آن كه سواي داشتن غرض، مقصدي هم نداريم. نخست مي بايست اعتنا خواهد شد كه‌اين نرم افزار قرار ميباشد چه هدفي را دنبال نمايد؟ گهگاه ممكن ميباشد كه از پباده سازي يك نرم افزار هدف ها متعددي را در لحاظ داشته باشيد كه دراين باره بايستي هدف ها مهم را معلوم فرماييد و تمركز خويش را در حين پباده سازي بر روي هدف ها اساسي و معلوم گرديده بگذاريد.
2- فرايندهاي پباده سازي نرم افزار تلفن همراه را تصويب فرمائيد.
براي پباده سازي هر نرم افزار موبايلي فرآيند و اقداماتي طي مي‌گردد. اين فرآيند و اقدامات بعد از گزينش هدف ها براي پباده سازي و تشكيل داد نرم افزار حادثه مي‌ افتد. اينكه قرار ميباشد اين نرم افزار چه تجهيزات و خصوصيت‌هايي داشته باشد. حق تقدم با كدام تجهيزات و خصوصيت‌ها ميباشد. بعداز حق تقدم بندي تجهيزات و خصوصيت‌ها مي بايست چهت نيل به هركدام و محقق كردن آن‌ها طرح ريزي خواهد شد. طرح ريزي در پباده سازي نرم افزار تلفن همراه بسيار اساسي ميباشد و به شما ياري مي‌نمايد كه به يك چارچوب زمانبندي گرديده براي تحويل عمل به صاحبكار برسيد. در غايت اينكه همگي اين فرايندها و اقدامات، حق تقدم بندي‌ها و طرح ريزي‌ها را بايستي تصويب و مكتوب نماييد. اينكه مراحل فعاليت و وصال به حاصل احتمالي طبق اپ زمانبندي را در جايي تصويب و مكتوب نماييد به شما در‌پي و نقطه پايان عمل امداد بزرگي مي‌نمايد.فرايند پباده سازي نرم افزار گوشيمهم ترين مرحله در پباده سازي نرم افزار گوشي روند پباده سازي و پياده سازي نرم افزار ميباشد3- به عنصرها گرافيكي و رنگبندي در پباده سازي نرم افزار گوشي دقت خواهد شد.
تا اينجا درخصوص اصول اصلي و شالوده‌اي پباده سازي نرم افزار تلفن همراه پرداختيم. نرم افزار نويسي، طرح ريزي و حق تقدم بندي براي ايفا فرايندها و فرايند اپليكيشن نويسي نرم افزار و تصويب و مكتوب كردن آن ها بسيار اصلي ميباشد. ولي در اينجا قرار ميباشد راجع پباده سازي ظواهر آيكون‌هاي نرم افزار، استعمال از عنصرها گرافيكي و رنگبندي آنان نكاتي را بيان كنيم. اينكه آن چيزي كه در صدر به جذب استفاده كننده ياري مي‌نمايد ظواهر يك نرم افزار تلفن همراه ميباشد خير كاركرد و تلاش آن. هرچه ظواهر آن جالب خيس و از عنصرها گرافيكي جديدتر و رنگ‌هاي زيباتر در دور نما استعمال شود، كاربر را ترغيب به دانلود و به كارگيري از سرويس ها و مورد‌هاي كاربردي آن مي‌نمايد. مكان‌گيري و قرارگيري آيكون‌هاي جانور در نرم افزار بايستي به طور منطقي و معمولي باشد و از رنگ‌هاي همگون در بگراند و خويش آيكون‌ها استعمال شود تا استفاده كننده در هنگام به كار گيري از نرم افزار در گير سردرگمي نشده و به ادامه استعمال از آن ترغيب گردد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.