قابليت ثبت نام و ورود

مقالات طراحي اپليكيشن

قابليت ثبت نام و ورود

۲۷ بازديد

نرم افزار هاي مدرن براي اين كه بتوانند طراحي اپليكيشن اندرويد پشتيباني جامعي از يوزرها خويش داشته باشند و سرويس ها بهتر را به آنها ارائه بدهند، از آن‌ها درخواست مي نمايند كه در نرم افزار نام نويسي نمايند. اين عمل سبب ساز مي‌گردد تا هم عده اي كه نرم افزار را دارا هستند بتوانند چك كافي بر روي يوزرها داشته باشند و هم يوزرها ديگر نيازي وجود ندارد تا براي هر توشه پيشنهاد داده ها خويش را وارد نمايند.
نوشته‌علمي پباده سازي نرم افزار شبيه چليوري را هم مطالعه فرمائيد در حوزه توصيه طعام آنلاين ميباشد.
پرداخت آنلاين و حضورييكي‌از خصوصيت هاي پباده سازي نرم افزار شبيه دلينو، امكان پرداخت متنوع ميباشد. در اصلً در پرداخت هاي نرم افزار هاي خدماتي دو نوع پرداخت آنلاين و حضوري مشهود است. اشخاصي كه براي اولي توشه از نرم افزار استعمال نمايند و هنوز به آن اتكا نكرده اند، ميتوانند با پرداخت حضوري از نرم افزار به كارگيري نمايند و در حالتي كه كه براي آنها يقين نتيجه ها شد رو به پرداخت آنلاين  بياورند تا هم در وقت آنها صرفه جويي گردد و هم نيازي به رد و بدل كردن پول عيب گيري نباشد.
گروه بندي طعام و آب ميوه هاخصوصيت ديگر پباده سازي نرم افزار شبيه دلينو گروه بندي خوراك و آبميوه ميباشد. مجموعه بندي خوراك و آب ميوه ها سبب ميشود تا يوزرها به راحتي بتوانند به خوراك يا اين كه آب ميوه متبوع خويش برسند و آن را به راحتي توصيه دهند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.